پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:30:45 - جمعه 24 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
فرامین رهبری نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپایی هاست/هر صدایی غیراز این بیانات بازتاب صدای دشمن است
حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی گفت: سخنان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، به‌ منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: از راههای به دست آوردن امداد غیبی  دعاکردن است، دعا کردن در حق انسان مؤمن، کمک کردن به دیگران ، باور داشتن به امدادهای غیبی ،استقامت در اطاعت و صبوری و تقواست.

وی با اشاره به سوره انفعال و نزول دعای جوشن کبیر در جنگ بدر افزود:  اولین راه کسب امداد غیبی دعاست که در زمان های استجابت دعا در بعد از دو خطبه دعا سفارش شده است.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: فقر امدادهای الهی را در زندگی خود با دستگیری از دیگران برطرف کنیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگر سخنان خود با تبریک فرارسیدن ماه رجب و تسلیت روز سوم رجب مصادف با شهادت حضرت امام هادی علیه السلام گفت: در فرهنگ اسلامی ما؛ ماه رجب از حرمت و قداست خاصی برخوردار است.

وی، فرارسیدن این ماه  را نعمت بزرگی خواند و افزود: ماه رجب درخواست ظرفیت است یکی از مهمترین نشانه های ظرفیت شرح صدر است از خدا در این ماه دعا کنید شرح صدر را در سینه های ما صیقل بخشد که  از مهمترین نمونه های آن کنترل خشم و غصب است.

خطیب جمعه رابر بیان کرد: هیچ سلامتی مانند سلامت قلب نیست اگر قلب انسان سالم بود انسان را کنترل می کنند امیدوارم در این ماه پر برکت ماه رجب بتوانیم به شرح صدر دست پیدا کنیم شرح صدر؛ رسیدن به قلب سالم است با قلب سالم ظرفیت روحی خودمان را در ماه رجب ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به مهمترین  فرازی ازسخنرانی  مقام معظم رهبری  در دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش گفت: آمریکایی‌ و سه کشور اروپایی‌ همه تعهدات برجامی را زیر پا گذاشتند دیگر حق هیچ‌گونه شرط‌گذاری ندارند  آنها به تعهدات برجامی هیج عمل نکردند و آن طرفی که باید شرط بگذارد جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه رابرتأکید کرد:  این سخنرانی فرازهای مهمی را در برداشت که خلاصه آن لغو همه تحریم‌ها، راستی‌آزمایی آن در میدان عمل، نه بر روی کاغذ و برگشت ایران به تعهدات برجامی بود.

امام جمعه  رابر با بیان اینکه سخنان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، به‌ منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است، افزود: کلماتی روشن ؛ قاطع و بدون ابهام جلوی هر گونه  برداشت شخصی یا تفسیر به رای را می گیرد برای تحقق این نقشه راه تنها و تنها باید یک صدا از ایران و مسؤولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران شنیده شود و هر صدایی غیراز این بیانات بازتاب صدای دشمن و علامت زرد به دشمن نشان دادن است.

وی به  اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه که به دعوت رسمی رئیس ‌دستگاه قضایی عراق به این کشور، ضمن دیدار با مسئولان ارشد عراقی مورد استقبال گرم و پرشور مردم این کشور قرار گرفت تأکیدکرد: پیام راهبردی این اسقبال گرم این است  ایران وعراق  در حال تبدیل به یک باور عمومی دربین مردم دو کشور است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی به سفر قالیباف به روسیه و سفر آیت‌الله رئیسی به عراق اشاره و تصریح کرد: این سفر در نوع خود بسیار پراهمیت است، عراق شریک راهبردی و همسایه درجه اول جمهوری اسلامی  ایران محسوب می‌شود، عراق باوجود عتبات عالیات وایران به جهت مرقد مطهرثامن الحجج علی بن موسی الرضا نزد این دو کشور عزیز محبوب است.

وی عنوان کرد: انتظارخون پاک سرداران مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وشهید ابومهدی برتحکیم این پبوند افزوده است.

خطیب جمعه رابر بیان کرد: این سفر اشتراک نظر به دیدگاه دوکشور برای محاکمه عاملان جنایت فرودگاه بغداداست پیگیری پرونده سرداران مقاومت هدف هر دوکشور است .

وی خاطر نشان کرد:برای تحقق این امر بسیار مهم نیاز به همدلی و اقدام عملی دارد که عاملان ترور و این جنایات بزرگ باید به سزای عمل خویش برسند وخروجی این دستگاه قضا ومذاکر با شورای عالی  قضایی امر،همان انتقام سختی است  که ملت بزرگ ایران در  طول این یک سال شعار داده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب