پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:17:14 - یکشنبه 3 اسفند 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابرخبرداد:
شناسایی۱۳مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در دو هفته اخیر رابر
اصغر سجادی از شناسایی۱۳مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در دو هفته اخیر خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کرونا در رابر با شناسایی ۱۳مورد جدید طی دو هفته گذشته به ۴۰۵نفر رسید.

اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر، با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت: در مجموع ۱۸۴۷تعداد نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا از ابتدای اپیدمی انجام شده که ۴۰۵ بیمار تا به امروز۳اسفند در رابر تست آنها مثبت شده  که ۴۱ بیمار غیر بومی و ۱۱بیمار جان خود را از دست دادند.

وی افزود: طی دو هفته اخیر۱۳مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹در شهرستان رابر شناسایی شده که ۸ مورد آن در هفته اخیر  بوده و در حال حاضریک بیمار بستری در بیمارستان داریم.

سجادی عنوان کرد: تا کنون ۸۷۶ مورد تست  تشخیص سریع  ویروس کرونا در درب منازل بیماران مشکوک انجام شده که ۵۰بیمار شناسایی و در ایزوله خانگی هستند .

وی، وضعیت شهرستان رابر را آبی اعلام کرد و گفت: قبلاً موارد مبتلایان به کرونا در بین سالمندان  گسترش داشته اما اخیرا افزایش تعداد مواردمبتلا به کرونا در قشر جوانان و نوجوانان رواج پیدا کرده به گونه ای که  حتی دو دانش آموز در این شهرستان مبتلا شده اند لذا شهروندان علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی  از هر گونه محفل خانوادگی، اجتماع و ازدحام گروهی دوری کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب