پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:15:14 - چهارشنبه 20 اسفند 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابرخبرداد
تزریق ۳۰واکسن کرونا به کادر درمان رابر /۲مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در دو هفته اخیر شناسایی شد
اصغر سجادی از شناسایی۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در دو هفته اخیر خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کرونا در رابر با شناسایی ۲مورد جدید طی دو هفته گذشته به ۴۱۶نفر رسید.

اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت: در مجموع ۱۹۹۸تعداد نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا از ابتدای اپیدمی انجام شده که ۴۱۶ بیمار تا به امروز۲۰اسفند در رابر تست آنها مثبت شده که ۴۳ بیمار غیر بومی و ۱۱بیمار جان خود را از دست دادند.

وی افزود: طی دو هفته اخیر۲مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹در شهرستان رابر شناسایی شده که یک بیمار غیر بومی بود، در حال حاضر ۳بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بافت و کرمان بستری هستند.

سجادی عنوان کرد: تا کنون ۹۷۶ مورد تست تشخیص سریع ویروس کرونا در درب منازل بیماران مشکوک انجام شده که ۵۶بیمار شناسایی و در ایزوله خانگی هستند .

وی، وضعیت شهرستان رابر را آبی اعلام کرد و گفت: با توجه به مراسمات جشن از متصدیان و تالارها تست تشخیص سریع انجام می‌گیرد، مجالس عروسی با ظرفیت محدود و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

سجادی از تزریق واکسن کرونا به ۳۰نفر پرسنل خبر داد وگفت: ۱۰نفر از حوزه بخش درمان ، ۱۰نفر از همکاران بهداشت و ۱۰نفر از اورژانس بین جاده ای مرحله اول واکسن کرونا تزریق شدکه مرحله دوم ۲۸ روز بعد از تزریق مرحله اول انجام می‌شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب