پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:22:30 - دوشنبه 25 اسفند 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجلیل از رده های برتر؛
جشنواره «مالک اشتر» در رابر برگزار شد
جشنواره مالک اشتر همراه با تجلیل از رده‌های موفق و برتر ناحیه مقاومت بسیج رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ در جشنواره مالک اشتر از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های برتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر  در سالن صالحین رابر تجلیل شد.

علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در این جشنواره با تبریک فرارسیدن حلول ماه شعبان و اعیادشعبانیه گفت: با وحدت است که می توان به موفقیت ها دست پیدا کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره مالک اشتر وتجلیل از زحمات یکساله همه رده های مقاومت افزود: مأموریت های اصلی سپاه در گشت های رضویون محله محور پایگاه های مقاومت برادران ، اجرای رزمایش ها و اجرای اثربخش طرح شهید سلیمانی در کاهش چشمگیر مرگ ومیر موفقیت آمیزبوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به حساسیت انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری وانتخابات شورا ها به حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی تاکید کرد وافزود : حضور در پای صندوق های رأی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه می کند، انتخابات یکی از ابزار تولید قدرت نرم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق های رأی یعنی دادن یک رأی به جمهوری اسلامی ایران است و عنوان کرد: نیامدن پای صندوق های رأی یعنی اینکه به آینده خود بی تفاوت هستید و کشور در معرض خطر تهدید قرار می گیرد انتخابات پرشور مهمتر از نتیجه خود انتخابات است چرا که هر برگ رأی مشت محکمی به دهان استکبارجنایتکار و آمریکاست.

خواجه حسنی با اشاره به شرایط اقتصادی وکارشکنی هایی که در کشور می شود گفت: به فرموده مقام معظم رهبری؛ چاره مشکلات معیشتی و اقتصادی روی کار آمدن دولت جوان، مؤمن وانقلابی است .

وی با اشاره به نقشه های جبهه استکبار در انتخابات پیش رو ایران گفت:بدبین کردن مردم به انقلاب اسلامی و روی کار نیامدن دولت انقلابی هدف دشمنان است امروز سرمایه نظام ما رضایت مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به اهمیت به سزای انقلاب وآرمانهای انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی ما وصل به تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابربا تبریک فرارسیدن ولادت امام حسین علیه‌السلام گفت: امام حسین علیه‌السلام حیات تازه ای به اسلام داد راه امام حسین علیه‌السلام پاسداری از اسلام است.

وی،به شاخص های انتخاب اصلح از نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انقلاب ما برگرفته از اسلام است، شاکله اصلی انقلاب  اسلام، رهبری و وحدت مردم است.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب