پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:04:49 - یکشنبه 8 فروردین 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابرخبرداد:
۳بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان رابر شناسایی شد
اصغر سجادی از شناسایی ۳ بیمار با علایم کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان خبر داد.

اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر در خصوص وضعیت  بیماری کووید ۱۹ در رابر با اشاره به مواجه شدن طغیان کرونا در این شهرستان گفت: طبق بررسی طغیان بیماری در منطقه هلیل رود از ۱۷بیمارشناسایی شده، نمونه آزمایش ۴ بیمار مشکوک به ویروس جهش یافته انگلیسی به آزمایشگاه کرمان ارجاع شد و سپس به آزمایشگاه تهران که ۳ بیمارمبتلا به کرونای انگلیسی تشخیص داده شد.

وی، وضعیت حال عمومی بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی را خوب اعلام کرد و افزود: یک زن ۶۳ ساله و ۲ نفر جوان ۲۷ و ۲۸ ساله مبتلا به به ویروس جهش یافته انگلیسی که در خانه قرنطینه هستند.

مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابرهشدار داد: با توجه به این که سرعت انتقال ویروس جهش یافته کرونا نسبت به ویروس قبلی به مراتب بیشتر است، شهروندان با حساسیت بیشتری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

سجادی تصریح کرد: دید و بازدید ها در نوروز عامل تهدید کننده و گسترش دهنده ویروس کرونا خصوصاً از نوع جهش یافته خواهد بود و همه هموطنان ضمن توجه ویژه به این موضوع  برای حفظ جان خود و خانواده بخصوص کودکان، نوجوانان و سالمندان از میهمانی ها، دید و بازدیدها و تجمعات و جشن ها جداً خودداری کنند.

وی با اشاره به  ناقلان خاموش بیماران کرونا از مردم رابر خواست که گول وضعیت آبی شهرستان را نخورند و همانند قبل نسبت به این ویروس منحوس محتاط بوده تا شاهد اتفاقات تلخ در این شهرستان نباشیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب