پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:10:03 - جمعه 20 فروردین 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
بی تدبیری و عدم همراهی مدیران و مسئولان با وزارت بهداشت موج جدید کرونا را ایجاد کرد/ جلوگیری از حضور آمریکا در نشست وین، نشانه پایان فشار حداکثری این کشور است
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: بی تدبیری وعدم همراهی مدیران و مسئولان با وزارت بهداشت درایام نوروزامسال موج جدیدی را ایجاد کرد .

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه ها عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان؛ ایام نزول قرآن و ایام رحمت و مغفرت است و ایامی که شیاطین درغل و زنجیر هستند تنها ماهی است که خداوند در قرآن از آن نام برده است .
وی افزود: ماه مبارک رمضان، امانت پروردگار عالم در دست مردم است هر کدام باید ازاین امانت خود نگه داری کند شاید عزیزانی به دلایل گوناگونی توفیق روزه گرفتن درماه مبارک رمضان را نداشته باشند اما باید حرمت ماه مبارک رمضان مثل حرمت امامت حفظ شود.
خطیب جمعه رابر با اشاره به سه نوع روزه داری تصریح کرد : روزه قلب بهتر از روزه زبان و روزه زبان بهتر از روزه شکم است روزه قلب یعنی اندیشیدن به گناهان و اندیشیدن بر اعمال است اگر کسی روزه قلب و زبان را رعایت کند این مثلث روزه کامل می شود.
وی با اشاره به آثار پر شمار ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ایجاد زمینه رشدجهشی و ترقی انسان است عبادت شب قدر برابر با هشتاد واندی عبادت است نفس کشیدن ما در ماه مبارک تسبیح محسوب میشود، نفس کشیدن ما گفتن کلمه سبحان الله است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به برتری این ماه نسبت به ماه های دیگر بر اساس خطبه امیرالمومنین (ع) در اولین روز از ماه مبارک رمضان عنوان کرد: روزه، بین فقیر و غنی مساوات به وجود می‌آورد.
وی با تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم در این ماه مغفرت و رحمت از برکات ماه مبارک رمضان بهره ببریم و عزیزانی که به دلایلی نمی‌تواند روزه بدارند حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند ودر صورت حرمت شکنی با متخلفان برخوردقانونی می شود.
وی با اشاره به نشست وین وموضوع پایان بن بست مذاکره هسته ای گفت: بازی جدیدی جو بایدن آغاز کرده سه ماه از انتخاب بایدن می گذرد و پس از بازی های ساختگی اروپا و آمریکا، سه شنبه نشست کمیسیون برجام با حضور نمایندگان ۴+۱ و ایران برگزار شد.
امام جمعه رابر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به آمریکا اجازه نداد برای شرکت در نشست وین حضور پیدا کند عنوان کرد: نرفتن حضور مقامات آمریکایی در حاشیه نشست نشانه شکست و فشارحداکثری آمریکاست.

وی بااشاره به راهبرد رفع کامل تحریم ها ازسوی مقام معظم رهبری گفت: آنها دربرابر راهبرد رفع کامل تحریمها، راهبرد فریبنده تخفیف تحریمها را مطرح کردند که بازی جدیدی است.

امام جمعه رابر با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری برای همگان وتیم مذاکره کننده فصل الخطاب است تثریح کرد: آنها می دانند راهی جز رفع کامل تحریمها وراستی آزمایی برایشان باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست اظهارکرد: مقاومت ملی ایرانیان باهدایت مقام معظم رهبری گزینه ای دیگر درپیش روی استکبارنمی گذارد و تیم مذاکره کننده نیزباید هوشیارانه ازافتادن دردام های پیشین دشمن خودداری کنند.

خطیب جمعه رابردرپایان سخنان خود با اشاره به موج چهارم ویروس کرونا درکشورگفت: بی تدبیری وعدم همراهی مدیران و مسئولان با وزارت بهداشت درایام نوروزامسال موج جدیدی را ایجاد کرد .

وی، با بیان اینکه راه برون رفت ازاین بیماری منحوس در شرایط کنونی جزعمل به دستورات ستادکرونا نیست گفت: عمل به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا بر همگان واجب است از سفرهای غیرضروری اجتناب کنید و ازدورهمی های خانوادگی بپرهیزید تاموج چهارم ویروس منحوس کرونا را به سلامت پشت سربگذاریم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب