پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:36:30 - سه شنبه 30 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یاداشت /مردان هزار چهره در رسانه‌های کرمان
بعضی از اصحاب رسانه در کرمان با تغییر دولت ها رنگ عوض می کنند و برای جناح حاکم یقه پاره می کنند. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از بوتیا  متن زیر توسط یکی از خبرنگاران استان ارسال شده است و پایگاه اطلاع رسانی بوتیا بدون تایید یا رد آن را منتشر می کند: […]

بعضی از اصحاب رسانه در کرمان با تغییر دولت ها رنگ عوض می کنند و برای جناح حاکم یقه پاره می کنند.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از بوتیا  متن زیر توسط یکی از خبرنگاران استان ارسال شده است و پایگاه اطلاع رسانی بوتیا بدون تایید یا رد آن را منتشر می کند:

این مردان و البته زنان رسانه ای که حالا چهره هایشان برای سایر رسانه ای های کرمان به عنوان افرادی بی ثبات و البته هزار چهره شناخته شده است، همچون کبک سرشان را زیر برف کرده و به خیال خام خود می پندارند که هیچ کس متوجه این تغییر رنگ ها نیست.

از این میان می توان به سرپرست یکی از خبرگزاری ها در استان کرمان اشاره کرد که یکی از چهره های دو آتشه اصلاح طلب در دوران اصلاحات بود و با تغییر دولت طی هشت سال گذشته خود را به عنوان یک اصولگرا معرفی کرد و از این طریق به دنبال جایگاهی برای خود بود و حالا هم با روی کا رآمدن روحانی دوباره رویه اطلاح طلبی را در پیش گرفته است!

خبرگزاری تحت مسئولیت این فرد در حالی طی دولت اصولگرا در جلسات اهالی رسانه اصولگرا شرکت می کرد که در حال حاضر تعریف و تمجیدها از برخی چهره های اصلاح طلب را آغاز کرده و تنها خبرگزاری است که حتی پوشش محافل خانگی بعضی چهره های تندرو را هم از دست نمی دهد!!!

مدیرمسئول یکی از نشریات کرمان هم که با نقاب اصولگرایی طی سال های اخیر توانست مجوز نشریه دریافت کند و با این نقاب حسابی جیب هایش را پر کندو سری توی سرها دربیاورد در آیین تجلیل از حامیان کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری به علت انجام فعالیت برای طیف حامی این کاندیدا مورد تجلیل قرار گرفت. بی شک اخلاق و منش این افراد زیر ذره بین مردم، مسئولان و سایر اهالی رسانه کرمان قرار دارد و نگاه به آنها به عنوان یک فرد بی ثبات است که هیچ گاه نمی توان به آنان اعتماد کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب