پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:12:33 - پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سپاه فدایی مثلثِ ملت، انقلاب و ولایت/ شهید سلیمانی خروجی و محصول سپاه است
معروفی گفت: سپاه متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست که ما بگوییم متعلق به اصلاح طلبان یا اصولگرایان است نه این طور نیست، سپاه سپاه انقلاب است و فدای مثلثی می شود که در یک رأس آن ملت بزرگ ایران، در رأس دیگر انقلاب اسلامی و رأس سوم ولایت فقیه قرار دارد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت دوم اردیبهشت، روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۷ همزمان با انقلاب اسلامی انجام شد،  اما اساسنامه و قانونی شدن و رسمیت یافتن سپاه در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ صورت گرفت و رسمیت قانونی آن همگام با ماموریت حفظ و نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: حرکت بزرگی که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی انجام داد جزو ماموریتهای ذاتی سپاه بود که ۲۱ سال در جبهه اسلام انجام داد و ما هم اکنون نتیجه آن را مشاهده می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به اینکه سپاه دارای یکسری ماموریت های ذاتی، غیر ذاتی و اقتضائی است که در قانون اساسی تعریف شده است، اذعان کرد: ماموریت های ذاتی  از جمله در رسته های دفاعی، امنیتی و ماموریت های غیرذاتی و اقتضائی که سپاه در زمان اقتضا بنا به نیاز ورود می کند به طور مثال در بحران هایی همچون  سیل، زلزله، طوفان، تنظیم بازار، کمک های مومنانه، حوزه محرومیت زدایی و قطع رنجیره ویروس منحوس کرونا و به طور کلی هر کجا که ملت نیاز داشته باشد سپاه ورود می کند.

سردار معروفی بیان کرد: با توجه به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمود: «اگر سپاه نبود کشور نبود» و یا در جای دیگر مقام معظم رهبری می فرمایند؛ «سپاه سنگر مستحکم انقلاب است» یعنی سپاه ؛ سد بلای مردم، نظام، تمامیت ارضی و تمام آبروی ملت ایران است در سپاه خط کش گذاری  وجود ندارد و سیاست سپاه سیاست نظام و امامین انقلاب است.

وی گفت: سپاه متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست که ما بگوییم متعلق به اصلاح طلبان یا اصولگرایان است بلکه این طور نیست، سپاه سپاه انقلاب است و فدای مثلثی می شود که در یک رأس آن ملت بزرگ ایران، در رأس دیگر انقلاب اسلامی و رأس سوم ولایت فقیه قرار دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: سپاه هزینه هیچ کس نمی شود خطوط قرمز سپاه در چارچوب انقلاب اسلامی تعریف شده است همانی که امام و حضرت آقا برای ما مشخص کرده همان را دنبال می کنیم.

سردار معروفی بیان کرد: در استان کرمان، سپاه و بسیج با همین روحیه اقتدار و  انقلابی با مثلث اعتقادی و جهادی برای مردم و برای زدودن مشکلات مردم تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه از هم جدا نیستند بلکه مکمل یکدیگرند و  ما نمی توانیم برای هر کدام تعریفی جداگانه داشته باشیم زیرا سپاه مسئول بکارگیری این قدرت عظیم بسیج برای پیشبرد جبهه انقلاب بزرگ و برای حل مشکلات مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: وقتی که دو قدرت در کنار هم قرار می گیرند بن بستی نمی بینیم سپاه و بسیج یک مجموعه هستند آنها تربیت شده مکتب عاشورا و مکتب حضرت آقا هستند و الگو و خروجی و  محصول سپاه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: امیدواریم خدا توفیق دهد برای مردم نجیب کرمان که  جانم فدای مردم باد بتوانیم گوشه ای از مشکلاتشان را حل کنیم و در کنارشان باشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب