پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:53:26 - چهارشنبه 26 خرداد 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابر خبر داد:
۶۳شعبه اخذ رأی در شهرستان رابر در نظر گرفته شد
کرامت امیر حیدری گفت: ۶۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان آماده برگزاری انتخابات است.

به گزارش صبح رابر؛ کرامت امیرحیدری فرماندار شهرستان رابر از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور وامن در شهرستان رابر خبر داد و گفت: ۶۳ شعبه اخذرای برای انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان آماده برگزاری انتخابات است.

وی، با بیان اینکه تمامی عوامل و دست اندرکاران انتخابات تلاش برای انتخاباتی سالم باحضور حداکثری مردم در رابر دارند افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در طی ۴دهه انتخاب مسئولان نظام با رأی مردم است از این رو مشارکت در انتخابات با امنیت کشور در بُعد داخلی و اقتدار وچانه زنی های سطح بین الملل رابطه مستقیمی دارد.

امیرحیدری اظهار کرد: بزرگترین نعمت خداوند به انسان امنیت است که به لطف خدا کشور عزیز ایران به برکت حضورمردم ، خون شهدای والامقام و درایت و رهنمودهای رهبرفرزانه انقلاب امن ترین کشور در ناامن ترین نقطه جهان است و دارای اقتدار وعزت در سطح بین المللی است.

وی، رأی حداکثری پشتوانه دولت آینده رأی دانست و عنوان کرد: رأی حداکثری در چانه زنی های بین المللی تاثیرمستقیمی بر تأمین منافع ملی خواهد داشت.

فرماندار رابر بابیان اینکه مردم فهیم، اندیشمند و ولایی شهرستان رابر همیشه در تمام صحنه های دفاع از ارزش های انقلاب ونظام جمهوری اسلامی نقش پررنگی داشته و خواهم داشت از همشهریان خواست برای افزایش عزت واقتدار نظام جمهوری اسلامی همچنان گذشته باحضور پررنگ در انتخابات ۲۸خرداد خود برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار این شهرستان رقم زنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب