پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:58:59 - دوشنبه 21 تیر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت هفته عفاف وحجاب صورت گرفت؛
برپایی ایستگاه عفاف و حجاب در رابر
همزمان با هفته حجاب و عفاف به همت حوزه بسیج حضرت زینب(س) وبا همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان رابر، ایستگاه عفاف و حجاب برگزار شد.

به گزارش صبح رابر، به مناسبت هفته حجاب و عفاف به همت حوزه بسیج حضرت زینب(س) وبا همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان رابر، ایستگاه عفاف و حجاب با حضور بانوان رابر در میدان مرکز شهر برپا شد.

این ایستگاه با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، بالا بردن سطح

علمی در زمینه حجاب و آشنایی با مفهوم و اثرات مثبت آن در جامعه و اینکه تلنگری باشد برای خانواده ها در مقابله با جنگ نرم دشمن راه اندازی شد.

امروز مسأله‌ حجاب مبارزه سیاسی و فرهنگی برابر هنجارشکنی و تهاجم فرهنگی غرب، مانع بسیار بزرگی در برابر جنگ نرم دشمنان و سد بزرگی در برابر اهداف سودجویانه فرهنگی و اقتصادی استکبار جهانی است.

رعایت حجاب و عفاف از مؤلفه‌های مهم جامعه اسلامی محسوب می شود نظام جمهوری اسلامی در کنار دستاوردهای جمهوریت با تلاش برای ایجاد یک جامعه ایرانی و اخلاقی برای پیشگیری از بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی به مساله عفاف و حجاب که دو مقوله با ارزش در جوامع اسلامی و بشری محسوب می‌شود پرداخته چرا که این امر برای حفظ حریم امنیت و ارتقای سطح فرهنگ جامعه ضروری است.
حجاب به عنوان پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی از عوامل مهم سلامت جامعه و اجتماع است که در کاهش و مهار آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر می باشد.
جنگ نرم دشمن برای از بین بردن عفاف و حجاب جامعه اسلامی است

امروز تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بر محور زدودن حجاب و عفاف در جامعه اسلامی و ترویج سیاست‌های شوم دنیای استکبار استوار شده است.

مساله مهم حجاب از ضروریات اسلام است و ترک آن مردود بوده و انکار این مهم کفر به مبانی دینی است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب