پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:19:32 - سه شنبه 23 شهریور 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرآموزش وپرورش رابر خبرداد:
کمک ۴میلیارد ریالی شرکت جهان فولاد سیرجان به آموزش و پرورش رابر
اصغر شمسی گفت: سالن همایش سردار دلها با مساعدت حاج حسین سلیمانی برادر شهید سلیمانی و مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان، با اهدای ۳۵۰عدد صندلی ویژه سالن‌های همایش به این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش صبح رابر، اصغر شمسی مدیر آموزش وپرورش رابر با اشاره به اینکه شهرستان رابر در حوزه زیرساخت های فرهنگی از جمله وجود یک سالن مجهز برای برگزاری مراسمات مختلف بسیار با کمبود مواجه است گفت: به همت شرکت جهان فولاد سیرجان اولین سالن همایش مجهز ویژه مراسمات مختلف شهرستان رابر تجهیز و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: سالن همایش سردار دلها که از سالیان قبل آماده و تجهیز نشده بود؛ با مساعدت حاج حسین سلیمانی برادر شهید سلیمانی و مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان این امر محقق شد.

شمسی برگزاری مراسمات فرهنگی، آموزشی و هنری را نیازمند یک مجموعه مجهز خواند و گفت: این شرکت با اهدای ۳۵۰عدد صندلی ویژه سالن‌های همایش به این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال به حوزه آموزش و پرورش و فرهنگ و هنر این شهرستان کمک بالقوه ای شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران این امرخطیر گفت: امیدوارم روزی برسد که بانگاه ویژه مسئولین شاهد ایجاد زیرساخت های مناسب جهت شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان زادگاه سرداردلها باشیم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب