پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:00:01 - شنبه 4 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حادثه سراوان؛ گوشه‌ای دیگر از جنایات آمریکا
در درگیری شب گذشته مامورین ناجا با اشرار منطقه که به شهادت ۱۴ تن از پرسنل ناجا انجامید ، گروهی به نام جیش العدل مسئولیت این حمله را پذیرفته است. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، بنا براخبار رسیده از سراوان در درگیری شب گذشته مامورین ناجا با اشرار منطقه […]

در درگیری شب گذشته مامورین ناجا با اشرار منطقه که به شهادت ۱۴ تن از پرسنل ناجا انجامید ، گروهی به نام جیش العدل مسئولیت این حمله را پذیرفته است.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، بنا براخبار رسیده از سراوان در درگیری شب گذشته مامورین ناجا با اشرار منطقه که به شهادت ۱۴ تن از پرسنل ناجا انجامید ، گروهی به نام جیش العدل مسئولیت این حمله را پذیرفته است.

سرکردگی این جریان را نیز فردی شرور، وهابی و معاند به نام عبدالرحیم ملازاده ساکن شهرستان راسک  برعهده دارد که بعد از دستگیری برادر شرورش عبدالرحیم ملازاده به اتهام مشارکت در شهادت مولوی جنگی زهی به پاکستان متواری شده است. گروهکی که عبدالرحیم ملازاده بنا نهاده جیش العدل نام گرفت تا به زعم خود با اجیر کردن عده‌ای افراطی در مناطقی چون شهرستان های راسک، نیکشهر، ایرانشهر به تبلیغ افکار و اعتقادات سلفیت بپردازد.
حالا این گروه با به شهادت رساندن۱۴  نفر از نیروهای هنگ مرزی سراوان نشان داد  که به دنبال اشاعه اعتقادات عبدالمالک ریگی که هم سلفی و وهابی و هم تکفیری بود، می باشد.   

جیش العدل که در گذشته نیز مسئولیت حمله به هنگ مرزی سراوان را در کارنامه اش داشته است این بار نیز با همکاری نیروهای اطلاعاتی آمریکایی و صهیونیزم اقدام به خرابکاری در منطقه نموده؛ ناگفته نماند این گروهک ها از لحاظ مالی توسط برخی شیخ نشین های منطقه پشتیبانی می شوند .

حمایت از گروه های تروریستی در منطقه بعد از حضور آمریکاییها در افغانستان و با اشغال عراق شدت بیشتری به خود گرفته است و این در حالی است که همواره در این ماههای اخیر و بعد از اتنخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور کشور سعی کرده اند بر اساس تبلیغات رسانه ای خویش را ملزم به رعایت قوانین بین المللی نشان دهند .این درحالی است که تا پیش از این نیز حمایت های مالی و لجستیکی آمریکایی ها از گروهک های تروریستی مشابه، مسبوق به سابقه است .

گروهک جندالله به سرکردگی عبدالمالک ریگی از بدو تاسیس تا روزدستگیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج ) تحت حمایت های آمریکا در پاکستان قرار داشت و به پشتوانه اطلاعات ماهواره ای و اطلاعاتی  که امریکا از طریق کشور پاکستان  به انان منتقل می کرد توانستند اقدام به ناامن کردن منطقه شرقی کشور کنند.

تصاویر حضور عبدالماک در پایگاه نظامی آمریکایی ها که بارها از صدا و سیما نیز پخش شد موئد این موضوع بوده است. هر چند که در دولت گذشته ارائه اسناد شرارت های تروریست ها که در منطقه بلوچستان پاکستان حضور دارند به طرف پاکستانی از کاهش آن نکاسته است .

تردد این تروریست ها با چندین پاسپورت مختلف در سطح منطقه به واسطه حمایت های آمریکایی ها و شبکه بین المللی صهیونیزم اتفاق می افتد و این در حالی است که همواره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضر به پذیرفتن این سیاست غلط نبوده اند .

هرچند حضور این تروریست ها در منطقه بارها با اعتراض علمای اهل تسنن هم مواجه شده است اما حقیقت موجود در مناطق مرزی همچون سیستان و بلوچستان حاکی از این است که تلاشهای مساجد اهل تسنن و علمای منطقه با توفیق همراه نبوده است .

ضربات امنیتی و هزینه های مربوط به آن که در همه این سالها بر کشور تحمیل شده است نشان از دشمنی جبهه استکبار بر علیه تمامیت ارضی کشور و مردم داشته است که متاسفانه این مسائل از چشم برخی ها که همواره بر طبل مذاکره با آمریکاییها می کوبند ، نادیده گرفته می شود و با فرستادن پالس های خاص به طرف آمریکایی از میزان رضایت شان در ایجاد رابطه حکایت دارد.

نادیده گرفتن شرارت های ایالات متحده آمریکا  توسط برخی ها در داخل ، در حق مردم کشور که ترور و نا امنی تنها گوشه ای از آن است باعث تاسف است ، سردمداران کشور آمریکا با اثبات فعالیت هایشان بر علیه کشور اقدام به عذر خواهی نیز نمی کنند تا به استناد به آن بتوان افکار عمومی را برای ایجاد مذاکره آماده نمود.

بنا بر این گزارش ، تحرکات اخیر سلفی ها در منطقه غرب آسیا ” خاورمیانه ” مشخصا در کشور سوریه با اهداف  تامین خواسته های رژیم صهوینیستی صورت پذیرفته است ، و مرزهای کشور بدلیل حضور وهابی ها از حساسیت های خاصی برخوردار است .لذا مسئولان نظام باید نسبت به رصد این تحرکات حساسیت های بیشتری لحاظ کنند تا آتش فتنه های مذهبی دامن کشور را نگیرد.

 لازم به ذکر است  مردم استان سیستان بلوچستان در پیشانی مبارزه با تروریسم بین المللی در سالهای اخیر قرار داشته اند وهزینه های فراوانی را  با حمایت های مستقیم آمریکاییها از گروهک های تروریستی  پرداخته اند ، حادثه تاسوکی ، انفجار اتوبوس سپاه پاسداران ،مسائل نظیر گروگان گیری و قاچاق مواد مخدر و مسائلی این چنینی ، شرایط زندگی در این استان را با چالش های جدی روبه رو نموده است که جا دارد مسئولان مربوطه به این مسائل توجه کنند.

انتهلای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب