پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:51:00 - چهارشنبه 31 شهریور 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در آستانه اربعین حسینی؛
جلسه هماهنگی ویژه برنامه های اربعین حسینی در رابر برگزار شد
جلسه هماهنگی ویژه برنامه های اربعین حسینی در رابر با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابربرگزار شد

به گزارش “صبح رابر”؛ در این جلسه که با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ، بخشدارمرکزی و هنزا و جمعی از دهیاران و رؤسای هئیت های عزاداری شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به جزئیات دو ویژه برنامه ها مهم در شهرستان پرداخت و گفت: شب اربعین حسینی مراسم یادواره شهدای مالک اشتر با سخنرانی سردار معروفی از یادگاران و فرماندهان دفاع مقدس و مداحی حاج جواد حسینخانی در مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها رابر برگزار می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم بر هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد.

امام جمعه رابر از برگزاری ویژه برنامه روز اربعین در رابر خبر داد و گفت: اجتماع بزرگ جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی در گلزار شهدای گمنام ساعت ۹:۳۰ برگزار می شود .

وی، با بیان اینکه این مراسمات همراه با پخش زنده تلویزیونی است از عموم مردم شهرستان از شهر و روستا، برای خلق حضور حماسی در اربعین حسینی شهرستان رابر دعوت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، خط مقدم برگزاری مراسمات اربعین حسینی در گلزار شهدای گمنام رابر دانست گفت: با همراهی کلیه دهیاران، هیئت های مذهبی، خادمین و پایگاه های مقاومت بسیج و مردم همیشه در صحنه حماسه باشکوه اربعین حسینی در شهرستان رابر رقم خواهد خورد.
وی، افزود : برای هر چه با شکوه برگزاری اجتماع جاماندگان اربعین حسینی همراهی تمامی ادارات شهرستان به ویژه هلال احمر، اداره برق وآب و مرکز بهداشت شهرستان ، بخشداری مرکزی و هنزا می‌طلبد.

سرهنگ علیرضا خواجه حسنی با دعوت از عموم مردم وحضور با لباس مشکی گفت: شهر شهید سلیمانی این پتانسیل را داردکه به دنیا معرفی شود.
وی با اشاره به برپایی موکب اربعین بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تأکید کرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب