پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:39:06 - سه شنبه 17 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام کاندیداتوری حجت‌الاسلام حسن روحانی بصورت رسمی و با شعار “دولت امید و تدبیر”
به گزارش “صبح رابر”به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک همایش انتخاباتی که از صبح امروز پنجشنبه در تالار اندیشه در حال برگزاری است، رسماً اعلام کاندیداتوری کرد. وی “دولت تدبیر و امید” را به عنوان شعار انتخاباتی خود اعلام کرد. در این همایش یاسر و فاطمه هاشمی […]

به گزارش “صبح رابر”به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک همایش انتخاباتی که از صبح امروز پنجشنبه در تالار اندیشه در حال برگزاری است، رسماً اعلام کاندیداتوری کرد.

وی “دولت تدبیر و امید” را به عنوان شعار انتخاباتی خود اعلام کرد.

در این همایش یاسر و فاطمه هاشمی از فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، علی یونسی، حسن غفوری‌فرد، تیمور علی‌عسگری، حجت‌الاسلام علوی، محمدباقر نوبخت سخنگوی ستاد روحانی، محمدرضا نعمت‌زاده رئیس‌ ستاد روحانی و فریدون جیرانی از کارگردانان سینما و تلویزیون حضور دارند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: همه ضعف‌ها و ناکارآمدی‌ها را نمی‌توان به پای تحریم‌ها نوشت همین مدیریت بود که تحریم را به سخره می‌گرفت و آن را کاغذ پاره می‌خواند در حالی که می‌توانستیم با تدبیر عزتمندانه این تحریم‌ها را تقلیل دهیم.

منبع :فارس

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب