پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:10:41 - جمعه 7 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تمام فتنه های دشمن با مسئولان خدمتگزار برای همیشه ناکام خواهند ماند
حجت الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: مردم شریف و فهیم انقلابی وقتی مدیران خدمتگزار خود را در عرصه خدمت حاضر می بینند مانندگذشته توطئه دشمن را خنثی میکنند واین اقدام بهنگام و این فتنه دشمن را ناکام گذاشت با این مسئولین خدمتگزار تمام فتنه های دشمن برای همیشه ناکام خواهند ماند.

به گزارش ” صبح رابر“؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته؛ ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه گفت: ۱۳آبان محل تلاقی سه حادثه است؛ حادثه اول سیزدهم آبان سال۴۳، تبعید امام رضوان الله تعالی علیه از قم به ترکیه توسط ایادی رژیم فاسد پهلوی، حادثه دوم ۱۳ابان سال ۵۷، شهادت دانش آموزان در دانشگاه تهران توسط مزدوران رژیم پهلوی که روز دانش آموز نامگذاری شده است .
وی با اشاره به حادثه سوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی در ۱۳ آبان سال ۵۸، افزود: این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است .
خطیب جمعه رابر با تبریک این ایام الله ۱۳آبان عنوان کرد: در هرسه حادثه به نحوی به دولت ایالات متحده ی آمریکا مربوط می شود، محور همه شرارت ها شیطان بزرگ است با تسخیر لانه جاسوسی هیبت پوشالی آمریکا در اوج دوران ابرقدرتی اش شکست، تسخیر سفارتی که به درستی لانه جاسوسی نام گرفت.
وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران در۴۲ سال گذشته و کشف پیشرفته ترین جاسوسی و هزاران سند به جا مانده از آن چشم جهانیان را به حقایق جدیدی درباره سفارتخانه شیطان بزرگ باز کرد.
امام جمعه رابر با بیان اینکه اکنون همه دنیا می دانندکه سفارتخانه ها و کنسولگری ها و دفاتر نمایندگی و پایگاه های نظامی آمریکا در تمام کشورهای جهان نه یک مکان سیاسی؛ بلکه پایگاهی برای انواع جاسوسی هاپیشرفته ، خرابکاری های گسترده و فراهم سازی فتنه ها و آشوب های مختلف در کشورهای هدف است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهارکرد: لانه های که مورد مراقبت و درصد دقیق کشورها به ویژه کشورها و دولت های مقاومت باشد هر فتنه ای که در هر کشوری الخصوص کشورهای مقاومت رخ میدهد ریشه آن فتنه در لانه جاسوسی شیطان بزرگ است چه در لبنان، عراق، سوریه و یمن و افغانستان هر جایی که رد پای آمریکا باشد ناامنی ،خرابکاری و کشتار بی رحمانه است.
وی تصریح کرد: همانطور که جمهوری اسلامی ایران در ۴۲سال گذشته ریشه این لانه جاسوسی را خشکاند باید کشورهای مقاومت اگر امنیت و آسایش میخواهند ریشه این لانه جاسوسی آمریکا را در کشورهای خود بخشکاند.
خطیب جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حمله سایبری دوشنبه گذشته به سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: اختلال سراسری جایگاه ارائه سوخت برای چند ساعت وقفه در پمپ بنزین ها به وجود آمد با ورود سریع دستگاههای ذیربط این اختلال در برخی پایگاه برطرف شد هم اکنون جایگاه ها سوخت به مدار برگشتند.
وی با تحلیل در این مورد ادامه داد: فتنه ای که ناکام ماند !، دشمن در سالگرد فتنه های بنزینی از یک سو و اختلال در بنزین رسانی در اروپا و خصوصا انگلیس از سوی دیگر ایجاد نارضایتی از دولت مردمی و فشار بر مردم در آستانه مذاکرات برجامی، از جمله اهداف سیاسی دشمن بود.
حجت الاسلام علیدادی بیان کرد: به نظر می رسد دشمن در این مرحله یک خطا محاسباتی و عجله در انتخاب زمان حمله شد به سه این دلیل اینکه مردم کشورمان به درستی هدف دشمن را تشخیص دادند و شهرها دچار التهاب نشد زیرا مردم به خوبی دیدند دشمن با اختلال در آسایش و خدمت به مردم می خواهد به اهداف خود برسد و اینکه اقدام شجاعانه و بهنگام صدا و سیما در حضور در صحنه و اطلاع رسانی سریع ، قدرت ابتکار عمل رسانه ای را از جبهه رسانه ای دشمن گرفت وعملا تبدیل به مرجع رسانه ای شد.
وی ادامه داد: حضورمیدانی رئیس جمهور در پمپ بنزین با لغو سخنرانی در اجلاس مهم همسایگان افغانستان و سپس حضور سر زده به وزارت نفت و تشکیل جلسه فوری برای رفع این مشکل ، اقدام بسیار مهم و تأثیر گذاری بود.
خطیب جمعه رابر اذعان کرد: این حمله سایبری پیش از آن که یک حمله باشد یک دفاع بزدلانه و منفعلانه بود رژیم صهیونیستی و آمریکا در طول ماههای گذشته، ضربات سنگینی سایبری را از محور مقاومت متحمل شده اند در حالی آمریکا و اروپا بیش از ۳۰سال است در زمینه زیرساخت های سایبری فعالیت هاو اقدامات راهبردی انجام داده اند طبیعی است دست به پاتک های منفعلانه بزنند.
وی خاطر نشان کرد : مردم شریف و فهیم انقلابی وقتی مدیران خدمتگزار خود را در عرصه خدمت حاضر می بینند مانندگذشته توطئه دشمن را خنثی میکنند واین اقدام بهنگام و این فتنه دشمن را ناکام گذاشت با این مسئولین خدمتگزار تمام فتنه های دشمن برای همیشه ناکام خواهند ماند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب