پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:24:29 - دوشنبه 10 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در جلسه مشترک ستاد مکتب حاج قاسم مطرح شد؛
لزوم تبدیل تفکر شهید سلیمانی به اندیشه عملیاتی در دانشگاهها/ شهادت حاج قاسم نشان داد پیوند حاکمیت با مردم پابرجاست
حمید رضا مقدم فر جانشین ستاد دومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را می کرد نشان دهد انقلاب به بن رسیده و مردم از نظام و رهبری جدا شده اند در این شرایط همه مردم در ایران و سایر بلاد و کشورها بعد از شهادت سردار نسبت به ایشان عشق ورزی کردند و این نشان داد پیوند حاکمیت با مردم پابرجاست

به گزارش “صبح رابر“؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان بعد از ظهر امروز در اولین جلسه مشترک ستاد مکتب حاج قاسم در کشور با ستاد مکتب حاج قاسم در استان کرمان گفت: این گونه نیست که ما بعد از ۱۳ دی ۹۸ به شهید سلیمانی ارادت پیدا کرده باشیم بلکه این بیعت از سال ۶۰ در ثاراللهیان جنوب شرق نهادینه شد و ادامه دارد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان: لزوم تبدیل تفکر شهید سلیمانی به اندیشه عملیاتی در دانشگاهها

وی ادامه داد: نگاه ما به این شهید والامقام نگاه مرید به مراد است و هر چه از ایشان یاد گرفتیم امروز به کار می بریم.

سردار معروفی بیان کرد: شهید بی نظیر ما امروز صاحب مکتب است ما اعتقاد داریم ایشان باید محور عمل گرایی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گیرد چون حاج قاسم شخصیت تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: تلاش می کنیم اندیشه زیبای شهید سلیمانی را نهادینه کنیم و معتقدیم که نباید شهید سلیمانی را در گذشته متوقف کنیم و نه اینکه گذشته را رها کنیم بلکه با تلفیق گذشته و حال؛ آینده زیبایی برای انقلاب اسلامی ترسیم کنیم.

وی با تاکید بر این که معتقدم بزرگترین شخصیت فرهنگی جهان اسلام شهید سلیمانی است، افزود:
این شهید بزرگ  نگاه جهان اسلام را به شیعه و جمهوری اسلامی عوض کرد، پس باید این تفکر ارزشمند را در دانشگاهها تبدیل به اندیشه عملیاتی تبدیل کنیم.

سردار معروفی بیان کرد: شهید سلیمانی به یقین رسیده بود که دشمنان اسلام می خواهند به ناموس اهل بیت علیهم السلام اساعه ادب کنند پس حاج قاسم خود را سپر بلا قرار داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز ۳۰ درصد از انسانهایی که به مزار حاج قاسم می آیند بخاطر جاذبه مغناطیسی این شهید و برای تکریم می آیند.

وی اظهار کرد: امروز بنیاد شهید سلیمانی با یک فلسفه ای تاسیس شده که ترویج این فرهنگ و آرمان است ما شرعا موظفیم برای این بنیاد با تمام توان پشتیبانی کنیم تا به رسالت اصلی خود برسد از این رو برای مکتب شهید سلیمانی پشتیبانی می کنیم تا حرف امام ما بر زمین نماند.

سردار معروفی بیان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا در استان کرمان سالگرد این شهید بزرگ را با کیفیت و کمیت و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد: چون کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است از این رو باید در فضاسازی شهری و نصب المانها این موضوع مدنظر گرفته شود.

 مقدم فر جانشین ستاد دومین سالگرد شهید سلیمانی: شهادت حاج قاسم نشان داد پیوند حاکمیت با مردم پابرجاست
در ادامه حمید رضا مقدم فر جانشین ستاد دومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: مسئول ستاد برگزاری دومین سالگرد شهید سلیمانی سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه سرلشکر سلامی است.

وی افزود: ما با حضور در کرمان از روح مطهر شهید سلیمانی خواستیم به ما کمک کند برای برگزاری مراسم چون این فقط یادبود یک شهید بزرگ نیست بلکه طبق فرموده رهبر انقلاب شهادت شهید سلیمانی نشان داد انقلاب زنده است.

جانشین ستاد دومین سالگرد شهید سلیمانی بیان کرد: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را می کرد نشان دهد انقلاب به بن رسیده و مردم از نظام و رهبری جدا شده اند در این شرایط همه مردم در ایران و سایر بلاد و کشورها بعد از شهادت سردار نسبت به ایشان عشق ورزی کردند و این نشان داد پیوند حاکمیت با مردم پابرجاست از این رو هر ساله باید این موضوع را به دنیا رخ نمایی کنیم به دنیا و این نماد را به مردم نشان دهیم.

مقدم فر با تاکید بر این که امروز باید به دنیا نشان دهیم انقلابی در معنای کامل خود شهید حاج قاسم سلیمانی است، عنوان کرد: کرمان سرزمینی است که شهید حاج قاسم هم در آن متولد شده و تدفین شده از این رو همه مراسمات سالگرد حاج قاسم باید در کرمان بدرخشد.

در پایان زینب سلیمانی رییس بنیاد شهید سلیمانی گفت: سلام بنیاد شهید سلیمانی و خانواده حاج قاسم را
به مردم عزیز کرمان برسانید، هرچه داریم از محبت و دعای خیر این مردم است، امیدوارم خداوند کمک کند شرمنده خون شهدا نباشیم و بتوانیم در مقابل امام شهدا سربلند باشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب