پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:02:44 - جمعه 14 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجمع استکبار ستیزی مردم هنزا در یوم الله ۱۳آبان
مردم همیشه در صحنه و انقلابی هنزا با تجمع در مسجد جامع این شهر با فریاد‌های الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و حامیان و غاصبین فلسطین اعلام کردند.

با گزارش صبح رابر، همزمان با سراسر کشور تجمع یوم الله ۱۳آبان در هنزا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی با گرامیداشت ۱۳آبان ماه گفت : در سیزدهم آبان ماه سه رویداد متفاوت اتفاق افتاد اما دارای یک هویت مشترک بودند آن هم مبارزه با استکبار و ایادی آن،لذا امروزرا روزملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده اند.


وی افزود : همانگونه که پیغمبر هجرتی داشت و بعد از مدتی مکه را فتح کرد حضرت امام راحل هم از سال ۴۲ هجرتش شروع شد با برخوردی که رژیم پهلوی به او کرد و تبعید او به ترکیه بعدعراق و فرانسه ونهایتا بعد از ۱۴ سال در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ وارد ایران اسلامی شد.

حجت‌الاسلام شمس الدینی اظهار کرد : دلیل تبعید امام درسال ۴۳ اعتراض درمقابل رژیم پهلوی وروشنگری از جمله تصویب لایحه کاپیتولاسیون توسط مجلس شورای ملی بود که این لایحه اوج ذلت برای مردم ایران بود.

وی افزود : به برکت انقلاب اسلامی مردم عزت مند شدند و مستقل و نمی خواهند آقای بالای سر داشته باشند آمریکایی که قصد دزدیدن نفتکش ایرانی را داشت تسلیم ایران اسلامی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: امروز وظیفه دانش آموزان و دانشجویان ادامه دادن راه همان شهدای سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۷ است که در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند اینکه خوب درس بخوانند از لحاظ اعتقادی قوی بشوند و خدمت صادقانه به کشورشان داشته باشند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب