پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:17:15 - پنجشنبه 13 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجمع استکبار ستیزی مردم زادگاه سردار دلها در یوم الله ۱۳آبان ماه
مردم همیشه در صحنه و انقلابی رابر با تجمع در سالن سردار دلها (چند منظوره سابق) با فریاد‌های الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و حامیان و غاصبین فلسطین اعلام کردند.

به گزارش صبح رابر،همزمان با سراسر کشور تجمع یوم الله ۱۳آبان در رابر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد؛ باتوجه به شیوع ویروس کرونا امسال هم مراسم گرامیداشت روز ۱۳آبان به صورت راهپیمایی نبوده و به طور محدود در قالب تجمع برگزار می‌شود.دانش‌آموزان و مردم ولایتمدار رابر و اقشار مختلف با رعایت موازین بهداشتی در سالن سردار دلها حضور پیدا کرده و انزجار خود از استکبار جهانی را با سر دادن شعارهای “مرگ بر امریکا” و “مرگ بر اسرائیل” اعلام کردند و بار دیگر با آرمان‌ها انقلاب، امام راحل و شهدا میثاق بستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر با تبریک روز تجلی ۱۳ آبان و روز دانش آموز گفت: ۱۳ آبان ۵۸روز تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی را گرامی میدارم.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره ۱۳ابان در سال ۴۳تبعید امام از قم به ترکیه و با اشاره به روحیه استکبار ستیزی حضرت نوح، حضرت صالح ، نبی بزرگوار اسلام ، حضرت شعیب و امام علی علیه‌السلام بیان کرد: دوران امام علی علیه السلام مبارزه با طاغوت و استکبار پیچیده تر شد در زمان ما شاخص یکی از اصلی ترین گفتمان انقلاب اسلامی است، امروز محور تحقق عدالت بر مبنای مبارزه با استکبار قرار دادند نمونه بارزش آن مراسم امروز به یاد شهدای دانش آموز و دانشجو که باب نفوذ برای جمهوری اسلامی برای ابد بستند.

وی افزود: رژیم استکبار جهانی از جمهوری اسلامی شکست های متعدد دیده است در سال ۵۷که مقدمه پیروزی شکست از نوجوانان، در سال ۵۸باب نفوذ در چنین روزی به روی استکبار بستند.

امام جمعه رابر با بیان اینکه باب نفوذ آمریکا برای همیشه بسته شد یادآور شد : خروج خفت بار آمریکا از کشورهای افغانستان نشانه سرعت گرفتن افول آمریکاست .

وی ادامه داد: نشانه افول آمریکا هویداست ایستادگی ملت و مقاومت ملت رشید اسلام توطئه های دشمن برای همیشه خنثی کرده است.

وی با اشاره به ماجرای حمله سایبری با کارت سوخت هوشمند بنزین گفت: استکبار دنبال فتنه و آشوب و ناآرامی است مردم ما بصیر بودند هدف دشمن را فهمیدند مسئولین خدمتگزار با حرکت جهادی این توطئه را خنثی کرد .

امام جمعه رابر با بیان اینکه دست استکبار جهانی برای ملت ما رو شده است عنوان کرد: آنقدر آمریکا رو به افول است دست به دزدی نفت کش های ایران می زنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ربیع الاول هفته قبل این عملیات از ناحیه سپاه انجام شد و دیروز خبر آن منتشر شد گفت: در ۱۷ربیع نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران در نیروی دریایی افول آمریکا را به همه دنیا مخابره کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی اظهار کرد: این دزدی در دریای عمان طراحی کرده بودند چرا در آب های خلیج فارس قدرت ایران را دیده بودند و پیش بینی عملیات ترکیبی نظام جمهوری اسلامی ایران نمی کردند و می خواستند برای دولت جدید خط و نشان بکشند و ضرب شصتی بگیرند.

وی با بیان اینکه دولت انقلابی یعنی جهادی که مدال شهادت به سینه دارد یعنی مقاومت محض تصریح کرد: آمریکا در کشور ما جایگاهی ندارد، صمیمانه از نیروهای دریایی سپاه پاسداران که هفته قبل این عملیات زیبا با رشادت و قدرت به نمایش دادند تقدیر و تشکر کرد .

وی تاکید کرد: حضور همیشه در صحنه بودن، دشمن را برای همیشه مأیوس میکند از حضور همیشگی در ۱۳ابان و در خطبه های نماز جمعه صمیمانه تقدیر و تشکر دارم و از متولیان امر این مراسم که نقش عظیمی ایفا کردند قدر دانی کرد.

امام جمعه رابر گفت : مسئولین به زادگاه شهید سلیمانی مدیون اند هر قدم بردارد جبران مافات گذشته است.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب