پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:26:02 - جمعه 14 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
رسانه با عملیات روانی تعریف می‌شود/ تولید پیام اولویت اول است
سردار حسین معروفی گفت:عملیات روانی در تمام عرصه های زندگی ما کار ساز است ، رسانه با عملیات روانی تعریف میشود.

به گزارش صبح رابر؛ سردار حسین معروفی در آیین اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال ضمن تشکر از برگزار کنندگان و حمایت کنندگان این رویداد گفت: از همه جوانان شرکت کننده در این رویداد که ۴۸ ساعت مومنانه و مخلصانه این کار بزرگ را انجام دادند تشکر می کنم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز تولیدات جدید و اندیشه های نابی را دیدیم که در این رویداد خلق شده است، عنوان کرد: در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ جنگی که آمریکایی ها در عراق شروع کردند؛ عراق را با عملیات روانی گرفتند نه با جنگ نظامی، به این معنی که عملیات نظامی پیوست عملیات روانی شد.

وی ادامه داد: عراق قویترین سیستم پرواز را داشت چرا در این عملیات یک هوایپما هم بلند نشد؟ چرا آمریکایی ها و انگلیسی ها از بصره تا بغداد حتی یک تیر در مقابل آنها شلیک نشد؟ اینجا نقش عملیات روانی مشخص است که ابزار عملیات روانی و اعتبارش به رسانه است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این عملیات روانی خاص امروز نیست بلکه از بدو خلقت انسان و در صدر اسلام وجود داشت و این مسئله در تاریخ معاصر و ۸ سال دفاع مقدس ما وجود داشت؛ در جریان اسلام و بعثت پیامبر می بینید دو شیوه اصلی عملیات روانی در مقابل پیامبر عملیاتی می شود.

سردار معروفی ادامه داد: در جنگ نابرابر خودمان هم همین است؛ وقتی دشمن به ما حمله و بمباران کرد امام راحل فرمودند یک دیوانه سنگی انداخت و رفت و دشمن را تحقیر کرد و فتنه ۸۸ نیز تماما عملیات روانی است؛ در موضوع هسته ای و برجام نیز همچنین و در همین حرکت دیروز قدرت و شوکت ملت بزرگ ایران را سپاه نمایش داده و دست عملیات روانی دشمن را زمین زد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عملیات روانی امروز در تمام عرصه های زندگی ما کارساز است حتی در روابط شخصی و تقسیم محبت در زندگی عنوان کرد: تولید پیام اولویت اول ما است اما انتشار پیام خیلی مهم است؛ گاهی به دلیل انتشار نادرست عملیات روانی روی جامعه خودمان انجام می دهیم.

وی با اشاره به اینکه چیزی که امروز از جوانان انتظار داریم این است که حوزه کارتان را با فرایند دنبال کنید، اظهار کرد:در ابتدا رصد و جمع آوری اطلاعات دقیق در رسانه و فضای مجازی یعنی بانک اطلاعاتی داشته باشیم؛ دوم تجزیه و تحلیل، سوم طرح ریزی و برنامه ریزی، چهارم اقدام که یا افندی است یا پدافندی و پنجم بازخوردگیری در این عرصه است که باید به این موارد توجه شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به اهداف مد نظر در این رویداد خاطر نشان کرد: تقویت تولید محتوا ، شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن، امید دادن به جامعه، توانمندسازی در عرصه های نیاز، شبکه سازی و جریان سازی ، جهاد تبیین به دستور رهبر انقلاب، جهاد کبیر و روحیه استکبارستیزی از جمله اهداف مد نظر در برگزاری این رویداد است که به برخی از این اهداف رسیدیم و به برخی باید در استمرار کار برسیم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب