پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:50:03 - دوشنبه 17 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در گفت و گوی اختصاصی؛
قول مساعد استاندار کرمان برای شروع اجرای احداث جاده رابر کرمان
علی زینی وند نسبت به شروع احداث جاده رابر کرمان قبل از فرارسیدن فصل سرما قول مساعد داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ جاده رابر – کرمان یکی از جاده هایی است که مردم زادگاه سردار دلها ۱۰ سال برای ساخت آن در انتظار مانده اند؛ کلنگ این جاده سال ۹۰ به زمین زده شد با این هدف که با بهره‌برداری از این طرح مسافت ۱۸۰کیلومتری کرمان به رابر ۷۰ کیلومتر کاهش می یابد.

این پروژه؛ به توسعه کشاورزی، اقتصادی، صنعتی و گردشگری کمک می کند و همچنین از مزیت های دیگر این جاده افزایش رفاه عمومی و بهبود شاخص های اجتماعی و در تقویت پدافند غیرعامل و مدیریت بحران های مختلف و کاهش مخاطرات تصادف نیز به شمار می رود با توجه به پیگیری های انجام شده همچنان در انتظار عملیات اجرایی آن هستیم.

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر در خصوص آخرین وضعیت احداث جاده رابر کرمان گفت : از یکسال گذشته اعتبار احداث جاده رابر به کرمان تأمین شده و جلسات مختلفی بین اداره کل راه شهرسازی استان و مدیران شرکت ملی مس شکل گرفته بعضی از این جلسات با حضور مدیران ارشد استان بوده و آخرین جلسه ای که با حضور استاندار ، معاون عمرانی استاندار و مجموعه های که مسئولیت داشتند در استانداری شکل گرفت قرار بر این بود تا پایان شهریور مطالعات تکمیل شود و ابتدای مهر به مناقصه گذاشته شود.
وی افزود : متاسفانه تا امروز این اتفاق نیفتاده و ما همچنان پیگیر موضوع هستیم.
محمدی بیان کرد: در هفته گذشته جلسه ای در همین رابطه تشکیل شده اما ظاهراً هنوز به مناقصه نرفته و امیدواریم در اولین فرصت این جاده به مناقصه برود.
وی تأکید کرد : دلیل عجله ما اینکه فصل سرما می‌رسد و امکان عملیات اجرایی این پروژه در زمستان با کندی مواجه می شود در بعضی نقاط شاید اجرای امکان عملیات وجود نداشته باشد لذا اصرار و تأکید ما این است که در کمترین فرصت زمانی به مناقصه گذاشته شود و پروژه شروع شود.

زینی وند استاندار کرمان در پیامی به خبرنگار صبح رابر درخصوص مطالبه مردمی شهرستان رابر گفت: در حال پیگیری است که انشاءالله به زودی انجام شود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب