پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:19:43 - پنجشنبه 9 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جدول نرخ طلا و ارزپنجشنبه ۹ آبانماه ۹۲
امروز پنجشنبه ۹ آبانماه ۹۲ نرخ انواع ارز، سکه ، طلا و پیش بینی و تحلیل بازار آزاد تهران به شرح جدول زیر است. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از بنکر، در صورتی که اعضای شورای پول و اعتبار رای به افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی بدهند، نقدینگی سرگردان و دلارهای خانگی می‌تواند به […]

امروز پنجشنبه ۹ آبانماه ۹۲ نرخ انواع ارز، سکه ، طلا و پیش بینی و تحلیل بازار آزاد تهران به شرح جدول زیر است.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از بنکر، در صورتی که اعضای شورای پول و اعتبار رای به افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی بدهند، نقدینگی سرگردان و دلارهای خانگی می‌تواند به سمت بانک‌ها سرازیر شود.

این روزها که سفته بازی در بازار‌های پولی به شدت کاهش یافته و تقاضای کلان هم تقریبا در این بازارها دیده نمی شود، به نظر می‌رسد بازارها پتانسیل یک تغییر اساسی در قیمت را دارند، اما هنوز هیچ رویدادی نتوانسته نبض کند این بازارها را تند کند.
در همین راستا، هیچ‌کدام از پارامترهای ذکر شده نیز نتوانستند بهای دلار را در بازار تهران تکان دهند و این ارز همچنان در مرز ۳۰۰۰ تومان به نوسانات بسیار اندک قیمت بسنده می‌کند.
گزارش‌های منتشر شده نیز نشان می‌دهد با محدود شدن نوسان‌های قیمتی، دلالی ارز نیز در بازار ایران در حال از رونق افتادن است و مبادلات، در حال انتقال به مجرای رسمی‌تر؛ یعنی صرافی‌ها بوده است. موضوع قابل‌توجه این است که در هفته‌های اخیر، نرخ ارز به صورت پیوسته یک مسیر کاهشی یا افزایشی را در پیش نگرفته و اغلب به صورت چرخشی، نوسان‌های محدودی را در جهت بالا یا پایین حول نرخ‌های فعلی صورت داده‌ است. مجموع این روندها می‌تواند تقاضای سفته‌بازی در بازارهای ارز و طلا را تا حد قابل‌توجهی کاهش دهد. در بازار جهانی کارشناسان بازار طلا معتقدند که سطح مقاومتی طلا در پایین‌ترین سطح ۱۳۴۲ دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح، قیمت طلا به کمتر از ۱۳۲۸ دلار نیز خواهد رسید.

قیمت لحظه ای طلا قیمت آنلاین (ریال) تغییر قیمت قیمت روز گذشته نوسان
اونس جهانی طلا ۱,۳۴۰ -۱۴ ۱,۳۵۴
مظنه مثقال طلا ۴,۳۰۵,۰۰۰ ۳,۰۰۰ ۴,۳۰۲,۰۰۰
گرم طلا ۱۸ عیار ۹۹۳,۸۱۰ ۶۹۰ ۹۹۳,۱۲۰


قیمت لحظه ای سکه قیمت آنلاین (ریال) تغییر قیمت قیمت روز گذشته نوسان
سکه طرح قدیم ۹,۷۰۰,۰۰۰ ۰ ۹,۷۰۰,۰۰۰
سکه طرح جدید ۹,۷۰۰,۰۰۰ -۱۰,۰۰۰ ۹,۷۱۰,۰۰۰
نیم سکه ۴,۹۵۰,۰۰۰ ۳۰,۰۰۰ ۴,۹۲۰,۰۰۰
ربع سکه ۲,۹۵۰,۰۰۰ ۰ ۲,۹۵۰,۰۰۰
سکه ۱ گرمی ۱,۹۵۰,۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ۱,۹۴۰,۰۰۰


قیمت لحظه ای ارز قیمت آنلاین (تومان) تغییر قیمت قیمت روز گذشته نوسان
دلار آمریکا ۳۰,۰۷۰ ۱۰ ۳۰,۰۶۰
یورو ۳۴,۲۳۲ -۷,۰۶۸ ۴۱,۳۰۰
پوند انگلیس ۳۹,۹۶۳ -۸,۵۸۷ ۴۸,۵۵۰
درهم امارات ۸,۱۸۰ -۲۰ ۸,۲۰۰

Click to enlarge image 33.jpg

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب