پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:47:16 - جمعه 20 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تظاهرات اعتراض آمیز پس از نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان رابر
به گزارش “صبج رابر”به نقل از سعیر در نماز جمعه این هفته رابرامام جمعه شهرستان رابردر خطبه اول می فرمایدضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی،این فاجعه دردناک را ابتدا، به محضر مقدس حضرت حجت بن الحسن العسکری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و سپس به مرجعیت شیعه و به مسلمانان جهان تسلیت […]


به گزارش “صبج رابر”به نقل از سعیر در نماز جمعه این هفته رابرامام جمعه شهرستان رابردر خطبه اول می فرمایدضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی،این فاجعه دردناک را ابتدا، به محضر مقدس حضرت حجت بن الحسن العسکری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و سپس به مرجعیت شیعه و به مسلمانان جهان تسلیت و تعزیت گفته . با کمال تاسف در طول تاریخ شاهد آن بودیم که این فرقه ضاله و منحرف، به کمک فتاوای کینه توزانه ی مفتی های بی تقوای وهابی، جسارت و اهانت های متعددی به بقاع متبرک مسلمین، از جمله قبور مطهر ائمه مظلوم بقیع علیهم السلام و حرمین عسکریین علیهماالسلام و قبر مطهر حضرت… هتک حرمت عوامل صهیونیسم در تخریب اماکن مقذس و جسارت به پیکر بزرگان دین در سوریه را محکوم می نماییم.با تأکید بر اینکه وظیفه تمام علمای اسلامی است که در مقابل این حرکت وحشیانه موضع گیری نمایند، گفت: قبر همچین شخصیت بزرگی مورد احترام همه مسلمانان بوده و سخنان فراوانی در عظمت ایشان گفته شده است و بزرگان دین غیر از محکومیت باید انزجار و بیزاری خود را از این حرکت اعلام نمایند. هتک حرمت به حجربن عدی(ره) و جعفر طیار(ره) صحابه رسول الله (ص) در اردن اوج مظلومیت شیعه را آشکار کرد.با اشاره به بیداری بزرگ اسلامی در کشورهای منطقه، تصریح کرد: استکبار و صهیونیزم پس از این اتفاقات در کشورهای منطقه دچار ترس و وحشت عجیبی شده و قدرت خود را در منطقه در خطر می بینند و به همین دلیل به دنبال ایجاد فتنه و جنگ می باشند.ما اشخاصی که اینگونه هتک حرمت کرده و با آبروی اسلام بازی می کنند را جزو این دین نمی دانیم و یقینا آنان از محدوده اسلام خارج هستند.

وی در مورد انتخابات  اصلح ترین فرد از منتخبین شورای شهر و ریاست جمهوری صحبت کردنددر خطبه دوم در مورد ماه رجب گفت پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله) با دیدن هلال ماه مبارک رجب، دست به دعا بر می داشت و پس از حمد و ثنای الهی، سی بار تکبیر و لااله الا اللّه می گفت و می فرمود: ماه رجب، ماه استغفار برای امت من است. در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خداوند آمرزنده مهربان است. در ماه رجب فرشته ای تا صبح اینگونه ندا می دهد: خوشا به حال رجبیّون، خوشا به حال آنان که والایی ماه رجب را دریافته اند، خوشا به حال آنان که از برکت ماه رجب نصیبی اندوخته اند.
از حضرت موسى بن جعفر علیه السلام روایت است که: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه دارد بهشت او را واجب گردد.

از حضرت صادق علیه السلام روایت است که حضرت رسول صلى الله علیه و آله فرمود که: ماه رجب ماه استغفار امت من است پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است و رجب را “أصب” مى‏گویند زیرا که رحمت خدا در این ماه بر امت من بسیار ریخته مى‏شود پس بسیار بگوئید: «أَسْتَغْفِرُ اللهَ وَ أَسْأَلُهُ التَّوْبَهَ».
و اگر نتوانستید در ماه رجب روزه بگیرید هرروز صدقه بدهیدمردم دیندار و خدا جویی رابر برای شرکت در اعتکاف روز های۱۳ و۱۴و۱۵ماه رجب  از طریق ثبت نام در درالقرآن اقدام نمایند.
و بعد از نماز عبادی وسیاسی جمعه از حسینیه جامع تا میدان معلم تظاهرات اعتراض آمیز شان نسبت به هتک حرمت عوامل صهیونیسم در تخریب اماکن مقدس و جسارت به پیکر بزرگان دین در سوریه را محکوم کردند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب