پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:31:41 - شنبه 11 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عبدالرئوف ریگی ارتباط با چهره‌های ضدانقلاب در سوئد و انگلیس /سرپل‌های ارتباطی جیش‌العدل با سازمان سیا و موساد
عبدالرئوف ریگی ارتباط زیادی با برخی چهره‌های ضدانقلاب در سوئد و انگلیس دارد و یکی از سرپل‌های ارتباطی وی با آمریکایی‌ها دایی وی است که دارای ارتباطاتی با سازمان «سیا» است. به گزارش “صبح رابر”، برخی شواهد موجود نشان می دهد که گروهک جیش العدل از گروه های وهابی تروریستی می باشد که به صورت مستقیم […]

عبدالرئوف ریگی ارتباط زیادی با برخی چهره‌های ضدانقلاب در سوئد و انگلیس دارد و یکی از سرپل‌های ارتباطی وی با آمریکایی‌ها دایی وی است که دارای ارتباطاتی با سازمان «سیا» است.

به گزارش “صبح رابر”، برخی شواهد موجود نشان می دهد که گروهک جیش العدل از گروه های وهابی تروریستی می باشد که به صورت مستقیم با سازمان سیا و موساد در ارتباط است.

عمده گروه های وهابی تروریست در پاکستان و افغانستان با واسطه دستگاه امنیتی عربستان ، قطر و یا امارات با سازمان سیا و موساد در ارتباط می باشند ولی گروهک جیش العدل مستقیما با افسران اطلاعاتی موساد و سیا در ارتباط است.

پشت صحنه اصلی گروهک جیش العدل، عبدالرئوف ریگی برادر بزرگتر عبدالمالک می باشد که مفتی اصلی این گروه در زمان جنایات عبدالمالک بوده است.

عبدالرئوف در آن زمان سخنگوی گروهک جندالله بود و همچنین  رئیس به اصطلاح علمای این گروه تروریستی نیز محسوب می شده است.

در اعترافات عبدالمالک نیز آمده است که وی تمامی جنایات خود را با فتوای برادرش عبدالرئوف ریگی انجام می داده است.

در یکی از فتواهای وی، همکاری با رژیم صهیونیستی برای مقابله با جمهوری اسلامی کاملاً مشروع اعلام شده است.به همین دلیل عبدالملک با افسران اطلاعاتی سیا و موساد مستقیماً ارتباط گیری و همکاری می کرده است.

عبدالرئوف طی سالهای اخیر ارتباطش را با افسران اطلاعاتی سیا و موساد بسیار مستحکم کرده به گونه ای که با وجود حضور در پاکستان امکان دستگیری وی توسط حتی افسران اطلاعاتی پاکستان به راحتی مقدور نیست.

عبدالرئوف ریگی ارتباط زیادی با برخی چهره های ضدانقلاب در سوئد و انگلیس دارد و یکی از سرپل های ارتباطی وی با آمریکایی ها دایی وی بوده که دارای ارتباطاتی با سازمان سیا می باشد.

عبدالرئوف همچنین با برخی چهره های مانند «الف. ح» از اعضای شورای دولت در تبعید ارتباط نزدیکی داشته و برخی مشاوره های رسانه ای و تبلیغاتی خود را از او دریافت می کند.

در همین حال افسران اطلاعاتی آمریکا پس از جنایت سراوان، درباره حمایت رسانه ای خود به عبدالرئوف اطمینان کامل داده و  به همین دلیل مشاهده می شود که در روزهای اخیر رسانه های تابلودار سازمان سیا مصاحبه هایی با عبدالرئوف ریگی انجام می دهند.

برخی تحلیلگران امنیتی معتقدند به صحنه آمدن دوباره عبدالرئوف ریگی پس از چند سال سکوت رسانه ای به خاطر اطمینانی است که آمریکایی ها پس از  چند عملیات جیش العدل در پشتیبانی کامل از وی داده اند.

منبع:فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب