پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:49:08 - شنبه 11 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جنگ فرهنگی علیه ایران از سال ۷۱ آغاز شد
طهماسبی: متأسفانه امروز عدم استفاده صحیح از اینترنت و ماهواره باعث شده تا بنیان خانواده سست شده و دشمن برای ضربه زدن به این نهاد مقدس راحت ترعمل نماید. علی طهماسبی ، مدرس حوزه و دانشگاه اظهار داشت: متأسفانه امروز عدم استفاده صحیح از اینترنت و ماهواره باعث شده تا بنیان خانواده سست شده و […]

طهماسبی: متأسفانه امروز عدم استفاده صحیح از اینترنت و ماهواره باعث شده تا بنیان خانواده سست شده و دشمن برای ضربه زدن به این نهاد مقدس راحت ترعمل نماید.

علی طهماسبی ، مدرس حوزه و دانشگاه اظهار داشت: متأسفانه امروز عدم استفاده صحیح از اینترنت و ماهواره باعث شده تا بنیان خانواده سست شده و دشمن برای ضربه زدن به این نهاد مقدس راحت ترعمل نماید.

مدرس حوزه و دانشگاه گفت :دشمن از طریق جنگ فرهنگی ، کانون خانواده را نشانه گرفته و در حال فروپاشی بنیان خانواده است.

وی خاطرنشان کرد : پایان جنگ نظامی علیه ایران و به نتیجه نرسیدن آن موجب شد تا جنگ تمام عیار فرهنگی آغاز شود.

این مدرس دانشگاه بیان داشت: جنگ فرهنگی علیه ایران از سال ۷۱ آغاز شده و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی‌های متعدد مباحث مرتبط با این مسئله از جمله تهاجم فرهنگی، شبیه‌خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را بیان کردند.

طهماسبی با اشاره به تفاوت‌های جنگ نظامی و جنگ فرهنگی افزود: جنگ فرهنگی نفوذ در ذهن افراد، جنگ افکار و عقاید است و خودمان به دنبال آن رفتیم و در خانه و اتاقمان جای دادیم.

وی تصریح کرد: تمام هم و غم دشمن فروپاشی خانواده، آسیب رساندن به آرامش خانواده و ایجاد بحران اخلاقی است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند اگر در خانواده آرامشی وجود داشته باشد که قرآن هم به آن اشاره کرده است، شخصیت‌های بزرگی همچون امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید محمدحسین فهمیده و مادران شهدا به ثمر می‌رسد.

وی گفت: دشمن با هدف‌گیری خانواده دیگر نیازی به بمب اتم ندارد، زیرا می‌تواند به راحتی جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

این مشاور خانواده با اشاره به افزایش میزان طلاق در ایران ابراز داشت: مردم ما زمانی که به مشکل برخورد می‌کنند به فکر چاره می‌افتند، خانواده‌های ما به طلاق که می‌رسند، هزینه‌های میلیونی پرداخت می‌کنند.

طهماسبی افزود: دلیل افزایش آمار طلاق این است که به خانواده‌ها توجه نمی‌کنیم، خانواده‌های ما آرامش ندارند، زیرا قبل از ازدواج به فکر نبودیم.

وی در مورد راه‌های پیشگیری از طلاق خاطرنشان کرد: تقویت بنیه مذهبی و دینی مهم‌ترین اصلی است که باید در خانواده‌ها به آن توجه شود.

طهماسبی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت خانواده‌ها بیان داشت: ترویج فرهنگ ازدواج موفق، تفهیم وظایف اعضای خانواده، تحکیم خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی، ترویج مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج از نکات اساسی است.

وی افزود: ما برای کاهش آمار طلاق هزینه زیادی پرداخت نکرده‌ایم، تنها برگزاری جلسه و همایش نمی‌تواند به این مسئله کمک کند، باید به صورت عملی به موضوع پرداخت.

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب