پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:34:11 - یکشنبه 29 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طنین الغوث الغوث در سراسر شهرستان رابر
شب نوزدهم ماه رمضان ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) در شهرستان رابر حال و هوای خاصی داشت ، مردم رابر با پوشیدن لباس سیاه و افطاری دادن در این شب و مراسم احیاء با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مساجد و محافل مذهبی یکپارچه غرق دعا و نیایش شد. به گزارش” صبح […]

شب نوزدهم ماه رمضان ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) در شهرستان رابر حال و هوای خاصی داشت ، مردم رابر با پوشیدن لباس سیاه و افطاری دادن در این شب و مراسم احیاء با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مساجد و محافل مذهبی یکپارچه غرق دعا و نیایش شد.

به گزارش” صبح رابر” شب‌های قدر، شب‌های تقدیر است؛ همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان رابر نیز با حضور در مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی لیالی قدر را با راز و نیاز و دعا به صبح رساندند تا از برکات این شب معنوی برای خود توشه ای برگیرند.

به مناسبت لیالی قدر، مراسم احیا درشب نوزدهم ماه رمضان در  تمامی مساجد شهرستان  پذیرای خیل مشتاق اهل بیت (ع) با حضور مداحان و سخنرانان در تمامی مساجدشهرستان  و اماکن مذهبی  برگزار شد ،  در این اماکن مقدس مراسم‌هایی نظیر تلاوت قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر، برنامه سخنرانی و ویژه‌برنامه سر گرفتن قرآن کریم ، همراه به نوحه خوانى و سینه زنى در سوگ امام خود اشک ریختند.

مردم  شهرستان رابر در شب نوزدهم رمضان از خدای خود طلب مغفرت و بخشش دعا کردند و همانند ساله‌های گذشته فریاد “الغوث الغوث خلصنا من‌النار یارب” را باشکوه‌تر زمزمه کردند.

شب احیاء در رابر
شب احیاء در رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب