پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:52:47 - دوشنبه 28 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پوشش خبری مسابقات اتومبیلرانی در بلندترین تپه‌های شنی جهان
سرپرست فرمانداری ریگان گفت: ۳۵ خبرنگار و عکاس مسابقات کشوری اتومبیلرانی رالی روی شن در در بلندترین تپه‌های شنی جهان در ریگان را پوشش می‌دهند.

منصور حسین‌پور امروز در گفت‌و‌گو با صبح کویر در ریگان اظهار داشت: بیش از ۳۵ عکاس و خبرنگار مسابقات کشوری اتومبیلرانی رالی روی شن در ریگان را پوشش می‌دهند.برای دومین بار مسابقات اتومبیلرانی رالی روی شن با حضور ورزشکاران هفت استان و ۵۷ شرکت‌کننده در بلندترین تپه‌های شنی دنیا برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری ریگان ادامه داد: با توجه به اینکه بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان بهترین ظرفیت برای برگزاری مسابقات ورزشی کشور است.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: این رویداد ورزشی را بیش از ۳۵ عکاس و خبرنگار از خبرگزاری‌ها، مطبوعات و صدا و سیما پوشش می‌دهند. این رویداد بزرگ ورزشی دو آبان ماه در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در روستای علی‌آباد پشت‌ریگ ریگان انجام می‌شود.

وی از آمادگی برای برگزاری این مسابقه بزرگ خبر داد و تصریح کرد: تمام اقدامات برای برگزاری این مسابقه انجام شده است.

حسین‌پور بیان داشت: در حاشیه برگزاری این مسابقه برپایی سیاه‌چادر و راه‌اندازی غرفه‌های نمایش سوغات شهرستان ریگان از دیگر برنامه‌های این مسابقه است.شترسواری در حاشیه بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان از دیگر برنامه‌هایست که در این روز انجام می‌شود.

به گزارش صبح کویر، بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان در ۱۲ کیلومتری از مرکز شهرستان ریگان در روستای علی‌آباد پشت‌ریگ قرار دارند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب