پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:12:51 - دوشنبه 28 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حکم اعدام شیخ نمر سیاسی است/ دولت با موضع قدرت اعتراض خود را نشان دهد
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: حکم اعدام شیخ نمر سیاسی است و دولت با رعایت روح غیرت ملی و اسلامی و رهنمودهای رهبری، از موضع قدرت اعتراض خود را به این مسئله نشان دهند.

به گزارش ” صبح رابر” ناصر بهروز، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با ” پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی بوتیا ” ، در رابطه با صدور حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر توسط عربستان گفت: این اقدام، ظالمانه، غیر قانونی و ضد‌انسانی است و دولت آل‌سعود در این زمینه حقوقی عمل نکرده؛ بلکه سیاسی عمل کرده است.

وی ادامه داد: عربستان با اجرای حکم شیخ نمر باید هزینه سنگینی را بپردازد و این رژیم سلطنتی قرون وسطی با این کار به فروپاشی نزدیک خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه شیخ نمر با حمایت از مظلومین بحرین و منطقه شرقیه در چارچوب قانون عمل کرده است، تصریح کرد: حکم اعدام او سیاسی است و به طور قطع عربستان را بر هم می ریزد.

بهروز افزود: هدف آن‌ها تحت الشعاع قرار دادن بیداری اسلامی، خیزش مردم یمن و شرایط منطقه است؛ اما بدون شک با انجام چنین کاری هزینه سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این عمل آغازی برای حرکت تند مردمی خواهد بودف خاطرنشان کرد: جامعه ملل و سازمان‌های حقوق بشری باید به این برخورد دوگانه پایان دهند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: عربستان به همراهی استکبار و صهیونیست جهانی با این اقدام به دنبال خاموش کردن نفس‌های پاک و فریاد عدالت خواهانه یک رهبر مسلمان هستند.

بهروز ادامه داد: شیخ نمر دارای محبوبیت مردمی است و رفتاری در چارچوب قانون داشته است؛ حکم اعدام وی باعث امنیت آل سعود نخواهد شد و عربستان مرتکب اشتباه تاریخی بزرگی خواهد شد و لازم است هر چه زود‌تر از اقدام خود صرف نظر کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به وظایف دولت و مجلس در این زمینه گفت: دولت با رعایت روح غیرت ملی و اسلامی و رهنمودهای رهبری، با شیوه انقلابی و سیاست خارجی و از موضع قدرت اعتراض خود را به این مسئله نشان دهند

منبع : بوتیا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب