پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:09:03 - چهارشنبه 30 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خودنمایی چشمه عروس رابر در فصل پاییز از قاب دوربین
به گزارش “ صبح رابر “شهرستان رابر سرشار از جاذبه های گردشگری ودیدنی های طبیعی ، باستانی ، تاریخی ، زیارتی و تفریحی که به لطف یزدان پاک  همیشه سرفراز و جایگاه بالایی دارد. زیبایی طبیعت شهرستان رابر در فصل پاییز این روزها منحصر به فرد است . هر گوشه از طبیعت را که این […]

به گزارش “ صبح رابر “شهرستان رابر سرشار از جاذبه های گردشگری ودیدنی های طبیعی ، باستانی ، تاریخی ، زیارتی و تفریحی که به لطف یزدان پاک  همیشه سرفراز و جایگاه بالایی دارد.

زیبایی طبیعت شهرستان رابر در فصل پاییز این روزها منحصر به فرد است . هر گوشه از طبیعت را که این روزها می نگرید، زیباترین صحنه های فصل پاییز با برگ های نارنجی رویایی و احساسی سرخی و زردی برگهای درختان در فصل پاییز علاوه بر زیبایی شگفت انگیزی که دارند نشانه ای از جلوه های زیبایی از آفرینش خداوند نمایان است . از پوشش گیاهی ،جنگل ها، مراتع تا آبشارها، چشمه ها و رودخانه این روزها درحال خودنمایست . از نقاشی پروردگار، زیبایی‌های خاص و خارق‌العاده‌ای که تصویری از طبیعت است این منطقه را به واقع به قطعه‌ای از بهشت را ،در این شهر به تصویر کشیده است .

چشمه عروس نام رودی است در سه کیلومتری شهرستان رابر واقع  شده  است ا ین رود به طول ۸۷ کیلومتر سومین رود بلند کرمان بعد از هلیل‌رود و رود ملنتی است. این رود پس از آبیاری مزرعه‌های رابر به هلیل رود می‌پیوندد و به سد جیرفت می‌ریزد. هلیل رود و چشمه عروس باهم به هامون جازموریان می‌ریزند.

 

 

DSC09051 DSC09006 DSC08999 DSC08951IMG_0196IMG_0198 IMG_0201 IMG_0202 IMG_0218 IMG_0221 IMG_0225

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب