پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:49:10 - پنجشنبه 29 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده بسیجی باید روحی پر از ایمان و مغزی متفکر داشته باشد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابرگفت : فرمانده بسیجی باید روحی پر از ایمان و مغزی متفکر داشته باشد تا بتواند در شرایط لازم انعکاس اجرایی برنامه را در سطح ملی و فرا ملی داشته باشد.

به گزارش ” صبح رابر”سرگرد امین مهدی پور به مناسبت  گرامیداشت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت : هفته بسیج یادآور رشادت و پایمردی فرزندان امام راحل عظیم الشان (ره) در هشت سال دفاع مقدس و نیز تجلی عشق و ایثار و شهادت برای حفظ کیان نظام اسلامی و حریم ولایت و امامت است.

وی درباره بسیج و بسیجی تصریح کرد: بهترین تعبیر در این زمینه از کلام نورانی امام راحل می توان استنباط کرد که فرمودند :بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابرابراز داشت : آری بسیج زاییده انقلاب است آنگاه که امام آن بنیانگذار مدرسۀ عشق را بنیان نهاد و بسیجی فردی است که علم پرچمدار این حرکت عظیم معنوی و انقلابی است .

وی اضافه کرد : بسیج آن است که امام فرمودند بسیج حقیقی است شبیه افسانه ها و بطور کلی بسیج و بسیجی سمبل همۀ خوبیها و نیکی هاست که ارمغان انقلاب است

سرگرد مهدی پورگفت : بسیج را توانی جزء خدا نیست خدا هم از بسیجی ها جداست ، بسیج و بسیجی واژه عمیق و شورآفرینی است که دنیایی از عظمت و افتخار و ایثار را در ذهن ما زنده می کند.

وی در خصوص تفاوت یک فرمانده بسیجی با دیگر مسئولان گفت : بدون شک یک فرمانده بسیجی باید دارای بصیرت و آگاهی لازم در تمامی عرصه های اجتماعی ، فرهنگی،اقتصادی ، سیاسی و غیره داشته باشد .

مهدی پور ادامه داد : فرمانده بسیجی باید روحی پر از ایمان و مغزی متفکر داشته باشد تا بتواند در شرایط لازم انعکاس اجرایی برنامه را در سطح ملی و فرا ملی داشته باشد

سرگرد امین مهدی پور با بیان اینکه قابلیت انعطاف مشخصه دیگری که بسیجیان و فرمانده بسیجی داشته باشد افزود : حال اینکه در یک مسئول چنین انعطاف پذیری کمتر نمود پیدا می کند ، این در حالی است که این انعطاف پذیری ویژه همراه با تدبیری است که در دل و جان این غیرتمندان عرصه صبر و نبرد و استقامت می باشد .

 

وی افزود : در شرایط کنونی که در گرداگرد ایران اسلامی را دشمنان به تسخیر خود آورده اند کدام آزاده ای است که ساکت بنشیند آنجاست که ندای یک فرد بسیجی بلند است که حامی ملت های مظلوم و ستمدیده است

مهدی پور با اشاره به وظیفه یک بسیجی در زندگی امروز گفت : ضمن ساده زیستی ، توکل به خدا و اهلبیت (ع)، با محبت و انصاف کامل آمادگی پیکار در تمامی عرصه ها را داشته باشد و همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری و لایت باشد و ادامه دهنده راه شهدا باشد .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب