پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:22:28 - یکشنبه 2 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رمز ماندگاری بسیج در ایمان قوی توکل به خدا
رمز ماندگاری بسیج در ایمان قوی توکل به خدا ، اخلاص و گمنام بودن ، مقاومت و استقامت در برابر استکبار ، پیروی از ولی امر مسلمین بعنوان جانشین حضرت امام زمان (عج) است .

به گزارش” صبح رابر” حجت الاسلام جعفری امام جمعه رابرگفت : رمز ماندگاری بسیج در ایمان قوی توکل به خدا ، اخلاص و گمنام بودن ، مقاومت و استقامت در برابر استکبار ، پیروی از ولی امر مسلمین بعنوان جانشین حضرت امام زمان (عج) است .

وی در خصوص سبک زندگی یک بسیجی بیان داشت : یک بسیجی همانند اولیاء و دوستان خدا زندگی اسلامی داشته که بدون تفاخر و فخر فروشی با رعایت حد و مرزهای شرعی و اسلامی البته بهمراه نشاط و بدون عرف مردم نباشد و یک زندگی ساده بدور از اسراف و ریخت و پاش با مدیریت اسلامی و یک زندگی که با خواسته های امام زمان نطبیق کند .

امام جمعه رابربا اشاره به ویژگی یک بسیجی عنوان کرد :  خدا را ناظر بر کارها دیدن ، عبادت خالصانه انجام دادن ، مردمی ، با روحیه سلحشوری و روحیه استکبار ستیزی بدور از افراط و تفریط ، تابع فرمانده و امام خود بودند ، اهل کار و خدمت ، آماده بودند.

 

مهدی پور فرمانده سپاه ناحیه رابر رمز ماندگاری بسیج را در ایمان به خدا و تعمق معنویت دانست و افزود : چرا که هم در دوران مقدس از هزاران سلاح پیشرفته برد بیشتری داشت و هم در برهۀ زمانی که در آن زندگی می کنیم که وقتی ایمان به خدا و عشق نسبت به اهلبیت باعث ماندگاری این شجره طیبه خواهد بود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب