پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:07:50 - یکشنبه 23 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرهنگ ها آب ، خاک و دین را حفظ کردند / شهدا حقوقدان نبودند / جنگ تمام نشده است
یک رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: دادخدا محمودی حقوقدان نبود بلکه رزمنده ای در یگان های عملیات والفجر۱۰ بود و این سرهنگ ها بودند که در دوران دفاع مقدس با رشادت و جانفشانی ، آب ، خاک و دین را حفظ کردند.

به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از سنگرها، حجت الاسلام والمسلمین حسن سالاری در سالروز درگذشت آزاده و جانباز مرحوم دادخدا محمودی در روستای کوه ناز اظهار داشت: جنگ تمام نشده است بلکه مدل آنعوض شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با شعار دین به جنگ دین می آیند و با دین بدلی می خواهند مردم را فریب دهند.

سالاری تشریح نمود: شعارهای دین بدلی با دین اصلی تفاوت نمی کند. دین بدلی هم شعار لااله الا الله سر می دهد تا درمیان مسلمانان شبهه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: امروز ما درگیر جنگ نرم با دشمنان اسلام هستیم و دشمن با ابزارهای نوین به دنبال رسوخ در منازل و تسخیر فکر مسلمان است.

صالح بناوند از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز در این آیین بیان داشت: داد خدا محمودی سرهنگ بود و این سرهنگ ها بودند که در دوران دفاع مقدس با رشادت و جانفشانی ، آب ، خاک و دین را حفظ کردند.

وی ابراز داشت: شهدا همه سرهنگ بود و این قهرمان ملی از همه هستی خود در دوران دفاع مقدس گذشتند تا باعث سربلندی ملت ایران باشند.

این فرمانده گردان رزم دوران دفاع مقدس اعلام کرد:دادخدا محمودی حقوق دان نبود بلکه رزمنده ای در یگان های رزم عملیات والفجر۱۰ بود.

بناوند ادامه داد: ایشان با وجود جثه کوچک ولی با روحیه جهادی بیشترین بار و وسایل را حمل می کرد و این باعث روحیه دادن به دیگر رزمندگان می شد.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب