پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:02:46 - پنجشنبه 14 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همه منتقدان آرزویشان یک توافق خوب بر اساس خط قرمزهایی رهبری است
ععضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت : همه منتقدان آرزویشان یک توافق خوب بر اساس خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری مشخص کردند.

به گزارش ” صبح رابر”منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در رابطه با صحبت های اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه در آمریکا نتانیاهو و در ایران دلواپسان نمی گذارندتوافق صورت بگیرد اظهار داشت : امروز یکی از توصیه های مقام معظم رهبری به همه ما حفظ وحدت بین نیروها است و این وحدت باید عملا در بین مردم و آحاد و اقشار مختلف جامعه وجود داشته باشیم .

هر کدام از ما مسولین وظیفه داریم که درحفظ این وحدت تلاش کنیم

وی ادامه داد : هر کدام از ما مسولین وظیفه داریم که درحفظ این وحدت تلاش کنیم واقدامی که موجب می شود این وحدت را خدشه دار کند این اقدام غیر قابل قبول است .

علیرضا منظری توکلی با بیان این شعر، دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه هر دو جانسوزند اما این کجا و آن کجا ، گفت :دلواپسی منتقدان که در این حامی مذاکرات هسته ای در ایران هستند، این است که خدای نکرده مذاکرات به یک توافق بد منجر شود وگر نه همه منتقدان آرزویشان یک توافق خوب بر اساس خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری مشخص کردند.

دلواپسی نتانیاهو این است که یک توافق خوب به نفع ایران صورت گیرد

وی دلواپسی نتانیاهو را کاملا متفاوت دانست و افزود : دلواپسی نتانیاهو این است که یک توافق خوب به نفع ایران صورت گیرد و این باعث یأس ناامیدی در کلیه ارکان رژیم صهیونیستی و مهاجرینی است که از کشورهای مختلف مخصوصاً کشورهای اروپایی که سرزمین فلسطین را اشغال کردند و این طبیعی است که نتانیاهو باید ناراحت باشد از توافقی که صورت بگیرد .

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت : هر گونه گفتار و پاسخ ما در این مسائل با عطف به حفظ وحدت ، حفظ اقتدار ملی و روحیه مردم به حفظ سرمایه ی اجتماعی در جامعه اسلامی کمک کند .

وی اضافه کرد : امید داریم همه ما در مسیر ولایت و رهبری با تمام وجود تلاش کنیم و عملا راه شهدا را که راه عزت و افتخار جمهوری اسلامی است و راه تحقق اهداف و آرمانهای حضرت امام هست و مشخصه این راه تبعیت محض و مطلق از مقام معظم رهبری است ان شالله بپیماییم .

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در رابطه با دعوت سردار نقدی به مناظره گفت : این باور جدی ماست هروقت ملت ایران اراده کرده که یک مانع را از پیش پای خودش بردارد به تحقیق توانسته آن مانع را بردارد .

ملت اراده کرده ، با استفاده از اقتصاد مقاومتی تحریم ها را ناکارآمد کند

وی ادامه داد : امروز چون ملت اراده کرده ، با استفاده از اقتصاد مقاومتی تحریم ها را ناکارآمد کند ،من فکر می کنم که سوابق همه دلایل و مدارکی است که نشان می دهد ما می توانیم در این صحنه به خوبی اجرای نقش کنیم و موفق باشیم .

منظری توکلی با بیان اینکه سردار نقدی از موضع تحقیق و از یک موضع علمی وبا توجه به اسناد ومدارک تاریخی این بیان را فرمود خاطر نشان کرد : مطمئناً همانطور که ایشان فرمودآمادگی این مطلب و اثبات نظر خودشان با توجه به ادله ی علمی و تاریخ و رویدادهای گذشته را دارند.

سال ۱۳۹۴ سال پیروزی مسلمانان بر استکبار ، آمریکا و حل مشکل بیکاری و ازدواج جوانان

این نماینده مجلس نیز پیشاپیش فرارسیدن عید نوروز و شکوفتن شکوفه های بهاری را به همه ایرانیان تبریک و تهنیت عرض نمود و افزود :از خدا می خواهم که به آبروی حضرت فاطمه زهرا (س)سال ۱۳۹۴ سال پیروزی مسلمانان بر استکبار ، آمریکا و حل مشکل بیکاری و ازدواج جوانان عزیزمان باشد.

وی ادامه داد: امید دارم که همه ما به سنت های زیبای نوروز که خانه تکانی دل از کینه هاست بپردازیم زیرا که فصل حیات بخش بهار الهام دهنده احسان ونیکوکاری ، دوستی و مهربانی ، صفا و لطف ، توحید به معرفت است .

یاد شهیدان عزیز را در دلهایمان زنده نگه داریم

علیرضا منظری توکلی تصریح کرد : به هوش باشیم که روز چهارم فروردین روز شهادت پاره تن رسول خدا حضرت فاطمه زهرا (س) است و تلاش کنیم که در ایام نوروز به دیدارخانواده های معظم شهدا و مخصوصا پدران، مادران ، همسران و فرزندان شهدا برویم و یاد شهیدان عزیز را در دلهایمان زنده نگه داریم .

وی اضافه کرد : به افراد فامیل مخصوصا بزرگترها سربزنیم . و به پد ر و مادر و اهل خانه همکاری کنیم و ورزش استفاده از زیبایی های طبیعت را فراموش نکنیم وکمتر با موبایل و اینترنت خودمان را سرگرم کنیم .

انتهای پیام / اختصاصی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب