پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:55:43 - پنجشنبه 14 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رصد فضای مجازی بسیار مهم است/فضای مجازی انگیزه می خواهد و انگیزه ی آن دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است
به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  ” آرمان کرمان ” ؛ آیت الله سید احمد خاتمی صبح امروز در بازدید از مجتمع رسانه ای کویر در جمع فعالان عرصه ی خبری این مجتمع گفت : از عوامل صحیح شناخت حوزه ی فعالیت ، شناخت صحیح جبهه است ، تا ندانیم در چه فضایی […]

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  ” آرمان کرمان ” ؛ آیت الله سید احمد خاتمی صبح امروز در بازدید از مجتمع رسانه ای کویر در جمع فعالان عرصه ی خبری این مجتمع گفت : از عوامل صحیح شناخت حوزه ی فعالیت ، شناخت صحیح جبهه است ، تا ندانیم در چه فضایی هستیم موضع مناسبی نخواهیم داشت ، چه بسا فکر کنیم موضوع فعالیت ما مناسب است اما در زمین دشمن هستیم.

باید بدانیم در چه فضایی هستیم و موضع مناسبی داشته باشیم

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن امروز فضای مجازی را در برابر با ارزشهای اسلامی برگزیده است ، تصریح کرد: اسلام وتشیع ؛ انقلاب و نظام اسلامی و هویت دینی مردم را هدف قرار داده است.

نماینده مردم کرمان خبرگان رهبری ادامه داد : شما به هر یک از شبکه های ضد انقلاب که نگاه کنید هدف قرار داده شدن ارزش های اسلامی را  به وضوح می بینید.

رصد فضای مجازی بسیار مهم است

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه رصد فضای مجازی در عرصه ی خبری بسیار مهم است ، بیان کرد :  باید بدانیم در ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ رسانه های فضای مجازی بیگانه چه گفته اند و روی چه موضوعی مانور می دهند ؛  این باید برای تاثیر گزاران اطلاع رسانی شود و مطلب دیگر تعیین شیوه ی مقابله با آنان است.

فضای مجازی انگیزه می خواهد و انگیزه ی آن دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است

وی افزود : بنابراین این کار که انجام می دهید کار بسیار بزرگی است و البته تلاش بیشتری را نیز می طلبد آنچه از رسانه هایی مثل شما انتظار می رود در این مرکز هم دیدم حجاب برتر تمامی کارکنان آن و هم تفکیک جنسیتی است که اینجا صورت گرفته است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد : این عرصه عرصه ای است که انگیزه می خواهد و انگیزه ی آن دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

لازم به ذکر است ، آیت الله خاتمی در پایان این دیدار در نشست تخصصی “گفتمان ولایت و تبیین اصل ولایت فقیه ” در مجتمع رسانه ای کویر حضور پیدا کرد.

02 01 03

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب