پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:22:58 - پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بانوی کارآفرین رابری برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست شغل ایجاد کرد
فروزان مهر در رابطه با انگیزه اش در این حرفه گفت : دوست داشتم به زنان بد سرپرست یا بی سرپرست به نوعی کمک به خود اتکائی زنان و ایجاد اشتغال این کارگاه خانگی را دایر کردم .

به گزارش ” صبح رابر“بهجت فروزان مهر به مناسبت روز ملی کارآفرینی، در رابطه با آغاز فعالیت هنری خود گفت: مهر سال ۹۱ کارگاه خانگی قالیبافی را با سرمایه اولیه ای که داشتم به مبلغ ۵ میلیون تومان راه اندازی کردم

وی در رابطه با انگیزه اش در این حرفه عنوان داشت  : دوست داشتم به زنان بد سرپرست یا بی سرپرست به نوعی کمک به خود اتکائی زنان و ایجاد اشتغال این کارگاه خانگی را دایر کردم .

DSC00362

فروزان مهر بابیان اینکه سه سال متوالی با آموزش رایگان به زنان بد سر پرست و بی سرپرست برای بافت قالی ، قالیچه مبل قالی در این کارگاه خانگی فعالیت می کند ،افزود: ابتدا با سه دار قالی شروع نمودم که در محل کارگاه دار آماده و چله کشی با نظارت خودم انجام می شود و بعد افراد بافنده در محل کارگاه تا نقشه خوانی کار را انجام و هم می توانند دار را در خانه خود و یا در محل کارگاه به دلیل آسانترشدن کارشان ببافند .

وی در خصوص ترویج کار آفرینی و ایجاد اشتغال در شهرستان افزود : زنان بی سرپرست و بدسرسرپرست خانوار که آموزشهای لازم را در خصوص قالی بافی کسب نموده اند، با ارائه تسهیلات بانکی و تهیه مواد و نهاده های مورد نیاز آنان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره ) برای راه اندازی طرح قالیبافی ، صنایع دستی وغیره دراختیار این زنان بی سرپرست آموزش دیده جهت خود اتکائی قرار می گیرد .

DSC00469

:این بانوی کارآفرین رابری در ادامه تصریح کرد : سه نفر به صورت دائم در این کارگاه مشغول به کارند و امسال نیز تصمیم دارم جهت توسعه کار با ۶ نفر خانم تقاضای کار در محل کارگاه به صورت شیفتی ، صبح و عصر مشغول به کار شوند تا بتوانیم تولید را بالا ببریم .

فروزان مهر با بیان اینکه  هر خانم خانه دار می تواند در منزل برای خودش کار ایجاد کند ،توصیه کرد :  همه انسانها توانمند هستند و استعداد بالقوه دارند و با تلاش و تجربه می توانند موفق باشند.

وی با بیان اینکه خیاطی خود و فرزندانم را به دلیل اقتصاد مقاومتی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در منزل انجام می دهد، در سخن آخر گفت : هرفردی می تواند برای خودش شغل ایجاد کند ،   کارآفرین موفق آدم های پشتکارگیری هستند و اندک شمارند.

DSC00360

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب