پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:00:14 - یکشنبه 6 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمله به یمن حاکی از شکست سعودی ها در اجرای سیاست های آنها در منطقه است
مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: آنچه که این روزها در مورد یمن شاهد هستیم، در حقیقت یک حرکت حاکی از استیصال سعودی ها به دنبال شکست اجرای سیاست های آنها در منطقه است.

به گزارش ” صبح رابر“حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی در حاشیه دومین همایش هیأت امنا، خیران و مدیران حوزه های علمیه خواهران در کرمان،در گفتگو با “ناب نیوز”، در رابطه با حملات آل سعود به یمن گفت : آنچه که این روزها در مورد یمن شاهد هستیم، در حقیقت یک حرکت حاکی از استیصال سعودی ها به دنبال شکست اجرای سیاست های آنها در منطقه است.
مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد : سیاست هایی چون پشتیبانی از گروه های تکفیری و داعش، حمایت از دولت آل خلیفه در سرکوب مردم بحرین و همچنین صدور عقاید خشک و بی منطق خود برای ارائه دادن چهره ای خشن از اسلام در منطقه ، با موفقیت انجام نشد.
حجت الاسلام جمشیدی تصریح کرد: این استیصال باعث شد سعودی ها با همراهی کشورهای حاشیه خلیج فارس دست به اقدامی نسنجیده زده و عملیاتی طراحی کردند تا به تصور خودشان بتوانند در یک هفته مشکلاتشان را حل کنند،اما یک ماه بمباران مداوم آنها در یمن، نتیجه ای جز جنایت و کشتار مردم بی دفاع و زنان و کودکان نداشت.
وی با بیان اینکه حمله آل سعود به یمن تا ابد لکه ننگی برای آنهاست، گفت: البته فرصت پاسخ به این حملات برای مردم داغدار یمن و قبیله های غیور یمنی همیشه وجود دارد و جنایات و خونریزی هایی که نسبت به مردم بی دفاع توسط سعودی ها طراحی شد، برای مردم یمن قابل تحمل نخواهد بود.
مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور ابراز کرد: عدم توفیق آل سعود در این عملیات و سرخوردگی نیروهای نظامی و هم پیمانان سعودی دراین حملات، باعث شد عربستان به عوامل مختلفی ازجمله آتش بس در یمن تمسک جوید، هرچند اکنون شاهد نقض این آتش بس توسط عربستان هستیم.
حجت الاسلام جمشیدی در پایان با طرح این سوال که چرا عربستان در مقابل جنایات اسراییل در غزه و حملات اسراییلی ها در طول شصت سال به مردم بی دفاع اقدامی نکرده است و به بهانه های واهی، حملاتش را به یمن معطوف کرده، خاطرنشان کرد: امیدواریم که سعودی ها به خود بیایند و بیش از این خود را در مقابل افکار عمومی جهان و به ویژه مسلمانان مورد سوال و تحقیر قرار ندهند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب