پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:16:56 - یکشنبه 3 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقات دو صحرانوردی استان کرمان برگزار شد
دومین دوره رقابت دو صحرانوردی بین ورزشکاران استان کرمان به میزبانی شهرستان بافت برگزار شد.

به گزارش ” صبح رابر”به نقل از ”اقطاع”،دومین دوره رقابت دو صحرانوردی بین ورزشکاران استان به میزبانی شهرستان بافت برگزار شد.

۲۷۱
شهابی، رئیس تربیت بدنی بافت  در این خصوص اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) طی یک روز برگزار شد.

شهابی افزود: در این دوره از مسابقات کهروز گذشته و برای دومین سال متوالی، به همت هیات ورزشهای بومی و محلی شهرستان برگزار شد که ۴۰ نفر شرکت کننده در قالب ۹ تیم  حضور داشتند.
وی بیان داشت: شهرستانهای بافت، رابر، سیرجان، بردسیر، عنبر آباد، بم، جیرفت، راور و رفسنجان از جمله شهرستانهایی بودند که در این رقابتها حضور داشتند.
شهابی افزود: در پایان این رقابتها محمد منظری از رابر، علی دهنوی و مسلم عزیزی از شهرستان بافت،به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.همچنین در رده تیمی نیز تیم شهرستان بافت اول و شهرستانهای رابر و عنبر آباد مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند. نفرات اول تا ششم نیز به عضویت تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری درآمدند.
گفتنی است که این مسابقات با حضور قهرمان دو و میدانی جهان آقای پیمان نصیری برگزار شد که شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات مسافت ۵کیلومتری کوه دالاخانی واقع در شمال شهر بافت تا اداره تربیت بدنی را طی نمودند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب