پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:51:02 - جمعه 8 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سادگی و پرهیز از زرق و برق امریکایی دستور اکید حضرت امام(ره)جهت ساخت مصلی+تصاویر
سال ۶۱ آیت الله خامنه ای و حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی امام جمعه و رئیس مجلس وقت جمهوری اسلامی به امام خمینی (ره)نامه ای نوشته و در آن از انتخاب زمین های محله عباس آباد تهران برای ساخت مصلی خبر دادند. چند سال پس از این نامه و بعد از طی مراحل مختلف همچون انتخاب طرح و معمار این پروژه، امام خمینی(ره) در سال ۶۷ به این نامه پاسخ گفتند.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سال ۶۱ آیت الله خامنه ای و حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی امام جمعه و رئیس مجلس وقت جمهوری اسلامی به امام خمینی (ره)نامه ای نوشته و در آن از انتخاب زمین های محله عباس آباد تهران برای ساخت مصلی خبر دادند. چند سال پس از این نامه و بعد از طی مراحل مختلف همچون انتخاب طرح و معمار این پروژه، امام خمینی(ره) در سال ۶۷ به این نامه  پاسخ گفتند.

پاسخ حضرت امام(ره) به این شرح بود: «با حفظ جهات شرعى در مورد زمین مذکور با پیشنهاد حجج الاسلام، آقایان خامنه‏ اى و هاشمى، موافقت مى شود. ان شاء اللَّه در کنار ساختن مصلاى تهران، در ساختن‏ بینش کفر ستیزى مسلمانان موفق باشید. ضمناً سادگى مصلا باید یادآور سادگى محل عبادت مسلمانان صدر اسلام باشد. و شدیداً از زرق و برق ساختمان هاى مساجد اسلام امریکایى جلوگیرى شود. »
 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب