پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:49:23 - جمعه 22 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۶ اصل گزاره برگ هسته ای جزء خطوط قرمز ماست/آنچه ما را در مقابل فتنه ها حفظ می کند ارزش های دفاع مقدس است
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : آن چیزی که می‌تواند ما را در مقابل فتنه‌ها حفظ کند، الگوگیری از ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش ” صبح رابر” سردار مطهری در سومین همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان از توابع شهرستان رابر ضمن گرامیداشت شهدا، رهبری ولی فقیه و به حضور پر رنگ رزمندگان دوران دفاع مقدس در صحنه ها اشاره کرد واظهار داشت : همیشه باید آماده باشیم ، این جنگی را که صدام بر ما تحمیل کرده بود ،جنگی نبود که بخشی از جمهوری اسلامی اشغال کنند، خودشان اعلام کردند صدام برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کرد و ایستادگی شما رزمندگان در دوران دفاع مقدس اینها را ناکام گذاشت .

وی گفت: آن چیزی که می‌تواند ما را در مقابل فتنه‌ها حفظ کند، الگوگیری از ارزش‌های دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز کسانی که در انتقال فرهنگ ایثارگری و دفاع مقدس کوتاهی کنند به ارزش های دفاع مقدس خیانت کرده اند.

وی رزمندگان دوران دفاع مقدس را گنجینه های دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: شما رزمندگان گنجینه هایی هستید که هر کدام از شما رشادت ها، شجاعت ها و ایثار فرزندان این مرز و بوم را در دل هایتان به یادگار دارید.

سردارمطهری گفت: امروز هر مسئولی در کشور ما برای نشان دادن قدرت ایران عزیز از دفاع مقدس می گوید و اگر بخواهد مثالی بزند از دفاع مقدس نام می برد.

 

وی با بیان یادآوری دوران دفاع مقدس در سه مرحله بود اشاره کرد و افزود :یک مرحله آغاز تهاجم دشمن در ۲۱ خرداد سال ۶۰ یعنی زمان حاکمیت لیبرالها بود ، حادثه عاشورای سال ۵۹ در دانشگاه تهران ، زمانی امام (ره) بنی صدر را از فرمانده کل قوا عزل کرد ، اولین اقدام که تأثیر ویژه ای در صحنه های دفاع مقدس گذاشت بچه های رزمنده شامل بسیج و سپاه که درشرق رودخانه کارون انجام دادند و اسم این عملیات گذاشته شد فرمانده کل قوا و خمینی روح خدا .

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به عملیات های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان کرد : دشمنان انقلاب اسلامی به خواسته های جمهوری اسلامی تن دادند و سرفرازانه با مقاومت و دفاع خود توانستیم حق مان را بگیریم این نگاه قدرتمند ما دشمن مجبور شد آن خواسته های ما را در قطعنامه ۵۹۸ بیاورد .

وی گفت : دوران دفاع مقدس رزمندگان قدرت پوشالی مستکبران را شکستند و این دفاع مقدس برگ زرینی در انقلاب ماست.

سردار مطهری ادامه داد: در کنار بسیج و سپاه ،سبک زندگی اسلامی خوبی را در دوران دفاع مقدس داشتیم و چنان تأثیر داشت که همه از هم سبقت می گرفتند که جزء گروهان و دسته ارزشی باشند و برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین نفر ها پیش قدم باشند .

وی ادامه داد: ایستادگی ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان دوران دفاع مقدس به حقانیت انقلاب و موج عظیمی که در قالب بسیج برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران طی ۸ سال حضور خود را در جببه ها حفظ کردند بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام بود .

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صله‌رحم، کمک به همدیگر و اعتماد نداشتن به دشمن را از ویژگی‌های بارز رزمندگان دوران دفاع مقدس برشمردو گفت :دشمن دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته است ،دشمن شماره یک به فرموده امام شیطان بزرگ آمریکا دست بردار نیست از این جهت با آسیب نسل ها او را به اهدافی برساند دشمن دست بردار نیست .

وی بیان کرد: نگاه استکبار جهانی به جمهوری اسلامی یک نگاه سرنگونی بود.

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اقدامات تهاجم آمریکا بر افغانستان و عراق باز با آگاهی مردم کشور هم ،آمریکایی ها مجبور شدند از افغانستان خارج شوند و به آن اهدافشان نرسیدندو ابراز داشت : در انتخابات آمریکا نتوانست افراد حاکم های قدرت خودش که نظر مردم عراق را جلب کندو بر مردم عراق حاکم کنند و شاهد بودیم عراق بعد از ۶۰ سال بااین جمعیت ۷۰ درصدی رأی آوردند و آمریکا شکست را پذیرفتند و از عراق خارج شدند .

وی ادامه داد: در سوریه شاهد بودید ۵ سال دولت سوریه و ارتش سوریه در مقابل زیادی خواهی استکبار و کشورهای هم پیمان آمریکایی ها باز با سرشکستگی نتوانستند حاکم سوریه را از بین ببرند .

سردار مطهری گفت: درگیری حق و باطل بخش عمده ای از هویت تاریخ را می سازد و آمریکا به عنوان دشمن درجه یک ایران بعد از انقلاب اسلامی ایران است که از مردم ما سیلی محکمی خورد.

 

وی اضافه کرد :دولت عراق با اعتماد به امریکایی ها، سربازان و صدام به عنوان ارتش گذاشته بودندو مسئولین با نگاه ویژه انتخاب کرده بودند فرماندهان ارتش از حزب بعث عراق گذشته بودند فرماندهان ارتش عراق و این اعتمادی که عراقی ها به امریکایی ها کرده بود و یک غفلت دومی که عراقی ها به آمریکایی ها اعتماد کرده بودند این بود که دولت دست به ترکیب این سه مجموعه نزد خود دولت عراق با عدم کنترل و نظارت و عدم تدبیر مشکلاتی را به وجود آوردند که امروز شاهد هستند در تهاجم داعش به عراق کمتر از ۵ یا ۶ ساعت وبه این راحتی استان مثل موصل را بگیرند .

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعتماد و غفلت را دو پارامتری که باعث شد وضعیت عراق امروز بحرانی شود دانست و عنوان کرد :از آن جهت یک کشور شیعه با فتوای مراجع، رزمندگان با سنبل مردهای ایران و جهان امروزعراق مدیریت می شود وجلوی تهاجم آنها گرفته می شود .

وی با بیان اینکه شهدا برکت ناتمام شدنی ایران اسلامی هستند ، اذعان داشت: هر کدامشان در شهرهای ایران پراکنده اند و نماد ایثار، شجاعت و مقاومت جوانان این دیار هستند.

سردار مطهری در آخرین جمع بندی به هوشیاری در بحث ولایت اشاره کردو گفت : انقلاب که شود خیلی ها اعتقادشان این بود ارتش حذف شود وارتش دیگری را ه اندازی شود، ،سپاه با ارتش متصل شود،امام فرمودند این ارتش باید حفظ شود، حضور مردم در دفاع انقلاب اسلامی باعث شد بسیج مستضعفین راه اندازی و تدبیر امام برای سپاه انقلاب اسلامی کار ساز بود ودر همه صحنه ها از نظام جمهوری اسلامی آماده و دفاع می کند.

وی با بیان اینکه بحث ولایت که بحث محوری است، گفت : شما شاهدهستید که از چه گردنه ها ، سختی ها و مشکلاتی عبور کردیم و رهبری این مشکلات پشت سر گذاشت و این انقلاب را حفظ کرد واین کشتی انقلاب را هدایت وامروز در جهان انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو برای مردم دنیا شود .

سردار مطهری با اشاره به شعارامسال دولت وملت همدلی و همزمانی که مقام معظم رهبری نام گذاری کردند ،بیان کرد: چند حادثه بزرگ در پیش داریم ،این می طلبد که ما و پیشکسوتان جهاد و شهادت حواسهای مان جمع باشد وخدای نکرده دشمن از این فضای سال ۷۸و ۸۸ استفاده نکند.

وی با بیان اینکه دشمن الان برنامه ریزی بردو موضوع مذاکرات هسته ای وانتخابات اسلامی دارد ، ادامه داد : آنها دنبال این هستند که جامعه را دوقطبی کند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شعار امسال از این جهت مهم است و تصریح کرد : هوشیار باشید دشمن نتواند از این جامعه را دوقطبی استفاده کند،فصل خطاب همه موضوعات رهبری است .

وی به مطالبی که مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات هسته ای اعلام کردند اشاره کرد و افزود: در مذاکرات ۶ اصل باید جزء خطوط قرمز ماست ، از این خطوط قرمز عبور نکند ، هوشیاری ملت را می طلبد چرا که آنها فریبکار هستند باید به این توجه موردی داشت تا دشمنان از این جهت مطالبی را تحمیل نکند و باعث سرشکستگی در کشور و دنیا نشویم .

سردار مطهری بابیان اینکه دشمن محل مذاکرات در لوزان انتخاب کردند که تصمیم گیریها ی برای فروپاشی نظام دارند ونگاه شان سیاه گانه است و ادامه داد: حواسمان جمع باشد جامعه دو قطبی نشودو در آخر تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری کرد که دفاع همچنان باقی است .

انتهای پیام /

  1. davood shakiba   خرداد ۲۴, ۱۳۹۴  

    باب سخنان آیت الله خاتمی خطیب نماز جمعه تهران
    گفته است ما را خطوط قرمزی بر سر میز سران هسته ای
    آنکه رهبر گفته باید آن شود یا به مجلس هم چو یک قانون شود

    اول آنکه لغو و تحریم گشته تا م دوم آن حفظ و به عزت در نظام
    سوم آن که ما چو تهدید میکنند جای آن که ما به تکریم اش کنند

    چهارم آن خط است به دور بسته ای در حریم دانش و ما هسته ای
    پنجم آنکه ما کنیم بحران به پا گر کند دعوا به ما او با به ما

    مرد قول هستیم و ما چون گفته ایم ما حمایت را ز دولت می کنیم
    خط ششم هست ما را چون عجیب چونکه فرزند حسینیم و نجیب

    با زبان جان به گوییم بر همه می کنیم طوفان به دستان بر همه
    هر که با ایران کند جنگ می نهیم درس عاشورا به آنان می دهیم

    در باب سخنان حاج آقا تهرانی و آیت الله یزدی

    ابر و باد و مه و خورشید و فلک هم قصه ای
    گشته است ما را ز آب و هم سخن در هسته ای
    هر چه بر ما میشود خالی ما وصف اش کنیم
    ما گره کرده به تحریم و به آن وصلش کنیم

    در باب شهدای تپه های نور الشهدا در کلکچال
    **********************************************************
    روزگاری شهر ما را عطر وآیینی به پا
    گشته بود مدفن شهیدانی به کوه ها ی شمال

    چون غریب بود ند غریب تر گشته اند
    آن شهیدانی که در خون خفته اند

    روز گاری را به بودند چون تهمتن رستمی
    لیک اینک گشته بود ند استخوان و پرچمی

    گر شما را چشم و افتادش نظر بر کوه را
    هم بگوئید یک سلام وهم به الحمد مرهمی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب