پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:51:28 - یکشنبه 15 خرداد 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی :
شهدای ۱۵ خرداد پیروزی را پایه گذاری کردند
صمدالله محمدی گفت: هدا نقش بزرگی در پیروز انقلاب داشتند شهدای ۱۵ خرداد پیروزی را پایه گذاری کردند و اینکه می گوییم شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند امروز برای ما اثبات شده ما در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲نبودیم ولی یاد شهدای ۱۵ خرداد را گرامی میداریم  و عملکرد و راه آنها امروز تعیین کننده برای ما شده است .

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر در خصوص تبیین مکتب امام گفت: امام برای خدا آمد، برای خدا کار کرد و اثر گذار بود امام به یک اصل پایبند بود و یک اصل پایه گذاری کرد.

وی با بیان اینکه اصل ولایت مطلقه فقیه را امام پایه گذاری کرد،  افزود: امروز ما وظیفه داریم در زمانی که مقام معظم رهبری ولی فقیه هستند در زمان غیبت امام معصوم (علیه السلام) ولی فقیه جایگاه رفیعی است ما وظیفه داریم احکام ولی فقیه را در زمان غیبت امام معصوم (علیه السلام) عمل کنیم.

محمدی، بسیاری از مشکلات جامعه ما را فاصله گرفتن از ولایت پذیری برشمرد و گفت: اگر ما به اصل ولایت اعتقاد راسخ داشته باشیم و به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنیم اگر دولت ها و مجامع به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنند بسیاری از مشکلات حل است .

وی افزود: امیدواریم خودمان را بسازیم در مسیر اسلام و زیر چتر اسلام و ولایت فقیه حرکت کنیم وبتوانیم مسائل و مشکلاتی که امروزه درگیر آن هستیم را حل و فصل کنیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: شهدا نقش بزرگی در پیروز انقلاب داشتند شهدای ۱۵ خرداد پیروزی را پایه گذاری کردند و اینکه می گوییم شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند امروز برای ما اثبات شده ما در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲نبودیم ولی یاد شهدای ۱۵ خرداد را گرامی میداریم  و عملکرد و راه آنها امروز تعیین کننده برای ما شد.

وی افزود : امیدواریم بتوانیم راه شهدا را به معنای واقعی ادامه دهیم خارج از شعار و بنر نویسی و پارچه نویسی در عمل بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب