پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:56:22 - جمعه 4 شهریور 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح و کلنگ زنی ۵۵ طرح و پروژه در هفته دولت
حسین آقاملایی از افتتاح و کلنگ زنی ۵۵ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال در ایام هفته دولت خبر داد و گفت: دو پروژه مهم را با حضور جلالی معاون استاندار کلنگ زنی و افتتاح میکنیم، یکی کلنگ زنی باند دوم محور قنات ملک به رابر به طول یازده کیلومتر و اعتباری بالغ بر هشتصد و پنجاه میلیارد ریال و دیگری افتتاح اصلاح شبکه برق روستای گنجان با اعتباری به مبلغ هشتاد میلیارد ریال و سایر پروژه های کوچک و بزرگ که در این ایام در شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش صبح رابر؛ حسین آقاملایی فرماندار رابر در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز ساده زیستی، انقلابی گری وجهادی بودند که سیره و روش عملی حکومت مولا علی (ع)را در مدت کوتاه مسئولیت خود پیاده کردند.

وی، مهمترین ویژگی شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر را تبعیت محض از ولایت برشمرد و افزود: این دو شخصیت بزرگوار بادوری از تجمل گرایی و تشریفات در اوج ساده زیستی در کنار مردم و درجهت رضای خداوند تبارک و تعالی به ارائه خدمت پرداختند.

آقاملایی گفت: اکنون بعداز گذشت چندسال دولتی مردمی و انقلابی به ریاست حضرت آیت الله رئیسی روی کار آمده که تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه را سر لوحه کار خود دارد و تمام برنامه ها و ماموریت های خود را بر اساس فرامین ورهنمودهای مقام معظم رهبری تنظیم می کند.

وی تصریح کرد: امروز دولت مردمی آیت الله رئیسی با تکیه بر توان داخلی و تعامل باهمسایگان و مذاکره عزتمندانه از سر قدرت با قدرت های بزرگ در جهت رفع مشکلات مردم و سربلندی نظام گام برمی‌دارد.

فرماندار رابر اظهار کرد: سال گذشته همزمان با آغاز رسمی دولت سیزدهم کرونا و محدودیت های ناشی از آن و همچنین تورم و مسائل معیشتی مشکلات فراوانی برای هموطنان ایجاد کرده بود و کرونا روزانه جان ۷۰۰نفر از هموطنان ما را می گرفت و محدودیت های کرونایی آسیب زیادی به کسب و کار مردم وارد کرده که با ورود رئیس جمهور پیش از تشکیل دولت بر سر واردات واکسن و شتاب دادن به تولیدات واکسن داخل باعث شد ما به روزهایی برسیم که فوتی های کرونا به صفررسید.

وی افزود: باریل گذاری های صورت گرفته توسط دولت و تیم اقتصادی آن و اصلاحات اساسی در اقتصاد علیرغم وجود سختی های متعدد ناشی از رکود و تورم چندین سال پیاپی چشم انداز اقتصادی آینده کشور روشن به نظرمی رسد.

فرماندار رابربا بیان اینکه برای اولین بار بعداز ده سال دولت در یکسال گذشته از بانک مرکزی استقراض نداشت، گفت: بخشی از بدهی های دولت قبل هم بصورت ماهیانه پرداخت کرد که این دستاوردهای مهم اقتصادی در یکسال گذشته باهمراهی وهمکاری مردم محقق شده است.

وی، با بیان اینکه جراحی بزرگ اقتصادی که شجاعت خاصی را می طلبد افزود: دولت مردمی آیت الله رئیسی با توکل بر خداوند متعال تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیره و روش انقلابیگری این مهم را در دستورکار قرار داد و مورد حمایت مقام معظم رهبری هم قرار گرفت که امیدواریم آثار و برکات آن درآینده در زندگی مردم ساری وجاری شود.

آقاملایی بااشاره به اینکه طرح ساماندهی گندم ، آرد و نان کشور را در آینده از یک قحطی بزرگ نجات می دهد، گفت: تنها در دو شهرستان بافت و رابر که اداره غله مشترک دارند تاکنون بیش از ۴۰تن صرفه جویی آرد داشته ایم.

وی دربخش دیگرسخنان خود دربحث سیاست خارجی گفت: ورود مقتدرانه به مذاکرات هسته ای به پشتوانه ملت بزرگ ایران باعث شد طرف غربی از زیاده خواهی های قبلی عقب نشینی کند.

فرماندار رابر یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم را سفرهای استانی خواند و افزود: رئیس جمهور انقلابی ظرف مدت یکسال با یک حرکت جهادی به تمامی استان های کشور سفر کرد که این سفرها فاصله بین مردم ومسئولین را کم می کند و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی، جلوگیری از قطع برق در تابستان، اعطای وام بدون ضامن، اصلاح نظام مالیاتی، منفی شدن رشدحجم نقدینگی، کنترل شیب صعودی نرخ تورم، مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کوتاه عنوان کرد.

فرماندار رابر ادامه داد: شهرستان رابر از همان ابتدای سال با تشکیل کمیته های تخصصی بررسی مشکلات شهرستان و رفع آنها را در دستور کار قرار داده و مشکل اساسی شهرستان کمبود آب و تنش آبی بود شهر و همه روستاهای شهرستان را تحت تاثیر قرار داد که سعی کردیم با همت و تلاش مسیولان شرکت آب و فاضلاب استان و همکاران در رابر از جیره بندی آب شهر رابر جلوگیری شد با اقدامات کوتاه مدت مشکل آب شرب شهر رابر را مرتفع کردیم.

وی گفت: مابعنوان خدمتگزاران مردم درجهت احقاق حق مردم در راستای اجرای سیاست های دولت و حاکمیت قانونی عمل خواهیم کرد و در تلاشیم که اعتبارات بصورت مساوی و با عدالت توزیع شوند.

فرماندار رابر تصریح کرد: درسفر سلاجقه نماینده تام الاختیار رئیس جمهور به رابر مشکلات اصلی شهر ازجمله آب ،برق، جاده رابر به کرمان، شهرک صنعتی، معدن درآلو ، احداث لندفیل و تصفیه خانه آب، تأمین اعتبارجهت بهره برداری ازسد شهیدان امیرتیموری و سایر مشکلات شهرستان علاوه بر تشریح درجلسه بصورت مکتوب و با تهیه ۳۰کلیپ یک دقیقه ای و نزدیک به صد مشکل کوچک و بزرگ شهرستان احصا وگزارش داده شد.

وی افزود: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که سلاجقه نماینده تام الاختیار رئیس جمهور از فرزندان و سرمایه های اجتماعی این مرز و بوم بود و خود به مشکلات و مسائل شهرستان اشراف کامل داشت امیدواریم سفر هیأت دولت به استان کرمان برکات خوب و ارزنده ای را برای زادگاه سردار دلها شهرستان رابر در بر داشته باشد.

آقاملایی از افتتاح و کلنگ زنی ۵۵ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال در ایام هفته دولت خبر داد و افزود: دو پروژه مهم را با حضور جلالی معاون استاندار کلنگ زنی و افتتاح میکنیم، یکی کلنگ زنی باند دوم محور قنات ملک به رابر به طول یازده کیلومتر و اعتباری بالغ بر هشتصد و پنجاه میلیارد ریال و دیگری افتتاح اصلاح شبکه برق روستای گنجان با اعتباری به مبلغ هشتاد میلیارد ریال و سایر پروژه های کوچک و بزرگ که در این ایام در شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی، در پایان از امام جمعه ولایی و انقلابی شهرستان به واسطه حمایت‌ها و رهنمودهای تاثیر گذار وی قدردانی کرد

و خواستار حرکت انقلابی و جهادی مسئولین در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این دولت مردمی در جهت خدمت رسانی به مردم شهید پرور رابر زادگاه سردار دلها شد.

آقاملایی، با آرزوی توفیق و خدمت رسانی به مردم نجیب و شریف شهرستان رابر از مسئولین خواست تا در این فرصت باقیمانده از هفته دولت به تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

گفتنی است؛ برپایی میز خدمت ادارات به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در مصلای شهرستان رابر پس از نماز جمعه این هفته برگزار شد.

انتهای پیام

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب