پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:51:52 - جمعه 24 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حفاظت از چیزهایی که اسلام به جای گذاشته است
به گزارش ” صبح رابر”برای بدست آوردن خیلی چیزهایی خیلی  بهای سنگینی پرداختیم . خیلی از کسانی که در مراسمات و عزادری امام حسین (ع)‌ شرکت می کنند می دانند که خدا وند بهشان فرصت های زیادی داد تا بتوانند از این فرصت ها استفاده کنند .فرصت به دست آوردن اشک ریختن برای امام حسین […]

به گزارش ” صبح رابر”برای بدست آوردن خیلی چیزهایی خیلی  بهای سنگینی پرداختیم .

خیلی از کسانی که در مراسمات و عزادری امام حسین (ع)‌ شرکت می کنند می دانند که خدا وند بهشان فرصت های زیادی داد تا بتوانند از این فرصت ها استفاده کنند .فرصت به دست آوردن اشک ریختن برای امام حسین .

فرصت کمک و یاری  به بی بضاعت ها .

فرصت توجه به خود.

فرصت شناخت بهتر اندوه و غم امام حسین (ع)و اهل بیت(ع).

فرصت دانستن اینکه  امام حسین (ع)  برای زنده نگه داشتن این اسلام  عزیزترین  خاندانش و حتی جان خودش را به پای دین مبین اسلام گذاشت .

آیا تا به حال فکر کردید چقدر قدر دان این خون سرور سالار شهیدان بودید ؟

 

آیا به این فکر کردید دوباره این فرصت  ها را به دست می آورید؟

 

آیا کارهایی که تا به حال انجام دادید :رفتار ، کردار ، اخلاق ، عمل چقدر مطابق خواسته ی خداوند بود ؟

 

آیا عمل هایتان چقدر باعث خشنودی  خداوند و امام زمان (عج) شده است ؟

 

آیا در زندگی چقدر وفادار به امام حسین (ع) بودید؟

 

برای خشنودی خدا چقدر از تعلقات و تمایلات مادی دل کندید ؟

 

آیا تا بحال فکر کردید اگر فرصت مان تمام شده و لحظه مرگ فرا رسید برای اینکه شرمنده نباشیم از فرصت هایی که خداوند عنایت کردچقدر بهره بردیم .

 

ازش قائل شدن برای چیزهایی که اسلام برایمان به جا گذاشته  ارزشمند است .

 

خانم ها و آقایان که با پوشش غرب در جامعه اسلامی برای جلب توجه چنین پوشش و نوع آرایش را انتخاب می کنید؟ اگر کشور غرب و یا شرق بد حجاب وبا آرایش بیرون می آیند، حق دارند ،چون آن دولت و کشور برایشان ارزش قائل نیست برایشان مهم نیستند  چون الگوهای مثل فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س)  ندارند .ولی  شما چرا ؟ در کشور اسلامی مردم، زنان، مردان ، پیر و جوان در هر سننینی که باشند اسلام برایشان ارزش قائل است و مهم است با چه پوشش و حجابی بیرون از خانه و حتی در  خانه  داشته باشد و  برهر مسلمانی واجب است احکام اسلامی را رعایت کند .چون مردم مابه پای این دین و مذهب شیعه خون هزاران شهید از زمان تاریخ اسلام تا اکنون ریخته شده، آیا ما نباید برای کسانی که برایمان ارزش قائل شدند حافظ این خون شهدا و دین مان باشیم ؟

 

در قرآن و پیامبران و امامان بارها و بارها  تأکید کردند پوشش اسلامی داشته باشید .

 

اگر وصیت نامه تک تک شهیدان ۸ سال دفاع مقدس را مطالعه کنید در همه وصیت نامه ها گفته شده ما به پیرو راه حسین (ع) برای حفظ حجاب و دین جنگیدیم و شما در نگهداری آن بکوشید.

 

حفاظت از دین اسلام امروز مثل حفاظت از قرآن در زمان پیغمبر است . پدران ما با این روش، گنج عظیم ” حب الحسین” رو نسل به نسل و سینه به سینه حفظ کردن و به ما رساندن …

 

بدون اشک، حفظ کردن سرخی ثار الله، و به تبعش حفظ شدن دینی که اون خون به پاش ریخته شده بود، ممکن نبود … همانطور که امام خمینی(ره) به زیبایی تمام گفتند: ” این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.” …

برای من و برای خیلی از افرادی که در جامعه اسلامی  زندگی می کنند چون مردم ایران را دوست دارند و چگونه زیستن مهم است  مردمی که در دردها و غم ها و شادی های یکدیگر درک می کنند ،پوشش و حجاب مهم است هم برای خود و هم برای دیگران .

در دوران ظلم و ستیزی نه رحم نه مروت و نه حیا  می باشد، در روز عاشورا دیدید مثل اشک بهار اشک ریختند اما آتش نشد مهار.

انسان از چیزهای ارزشمند حفاظت می کنند، تا به دست افراد ناخلف نیفتد، طلا یک شیء ارزشی است آن را جای نگهداری می کنیم که از دست  دزدان  در امان باشد .پوشش اسلامی مثل یک حصار است که انسان در آن احساس امنیت می کند و از هر گزندی در امان است.

ما انسانها گاهی چقدر حقیر می شویم.  گاهی همه انسانیت خود را فراموش میکنیم، به هوای یک هوس حیوانی ! هنوز خودمان و ارزشمان را درست درک نکرده ایم، الماس میتوانیم باشیم اما خودمان را هرجا که می شود ،دستفروشی می کنیم.

در این چند قرن، چه خونها ریخته شده و چه انسانهایی با پای خودشان به قربانگاه شهادت رفته اند، تا الان من و تو به همین سادگی کتابی به عظمت قرآن در کتابخانه مان باشه، و این سعادت رو داشته باشیم که خدا رو با عبادت شگرفی مثل نماز پرستش کنیم …

هر بار سرت رو به سجده میگذاری به یاد سرهایی باش که از بدن جدا شد و بالای نیزه رفت، تا سر من و تو فقط در مقابل خداوند فرود بیاد … چه انسانها که یک عمر امنیت و  آسایش رو از خودشون دریغ کردند و با شیاطین انس جنگیدند، تا سایه ی امن حجاب روی سر من و تو باشه …

 

فرصت ها را از دست ندهیم و برای به دست آوردن فرصتی دیگر بکوشیم ؟

منبع :وبلاگ دیار سر سبز رابر

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب