پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:35:49 - جمعه 27 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان:
به دنبال راه اندازی نهضت تولید محتوای فاخر و انقلابی هستیم/ کرمان پایتخت انیمیشن سازی ایران است
حسین باقری گفت: برای رسیدن به این نهضت تولید محتوا بسیج به صورت نمادین ورود کرده است تا هم از تولید محتوا و هم از انتشار محتوای تولید شده حمایت می کند، بنابر این رویداد امروز که یک رزمایش کشوری نیز هست به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است و کرمان به عنوان نقطه آغازین این رزمایش کلید این رویداد را فشرد.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان؛ حسین باقری معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان در آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: در جنگ ترکیبی دشمن رویدادی که ۴۸ ساعت برگزار کردیم و جمعی که از هنرمندان استان بوده و مجاهدانه در این رویداد حضور پیدا کردند که همه از نخبگان استان هستند و از نظر ما همه قابل تقدیر هستند اما به رسم همه جشنواره ها به تعدادی بر اساس رتبه بندی جوایزی اهداء خواهد شد.
 
وی ادامه داد: یکی از شاه کلید مهم مقابله با این جنگ و عملیات روانی دشمن،  نهضت تولید محتوای فاخر و اثر گذار است، که عبارتست از محتوای غنی اسلامی و انقلابی در قالب هنر به جامعه عرضه شود، در واقع پیام بزرگه رویداد امروز است چرا می گوییم نهضت برای ااینکه همانطور که دشمن شبانه روز در حال کار است و شبانه روز بر علیه انقلاب اقدام انجام می دهد، ما هم باید د راین مسیر همان اندازه باید مسیر پشتیبانی را فراهم کنید و نهضت تولید محتوا را راه اندازی کنیم.
 
 
باقری اذعان کرد: برای رسیدن به این نهضت تولید محتوا بسیج به صورت نمادین ورود کرده اسست تا هم از تولید محتوا و هم از انتشار محتوای تولید شده حمایت می کند، بنابر این رویداد امروز که یک رزمایش کشوری نیز هست به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است و کرمان به عنوان نقطه اغازین این رزمایش کلید این رویداد را فشرد.

وی با بیان اینکه دبیر کشوری این رویداد در مراسم افتتاحیه استان کرمان را پایتخت تولید محتوا در عرصه انیمیشن سازی نام برده است، گفت: این رویداد از استان کرمان کلید خورد در وافع این رویداد  نماد حضور و اتحاد تولید محتوای افسران جنگ نرم استان در جبهه تلید محتواست .
 
معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان گفت: افسران جنگ نرم ما در کرمان قاطبه آنها انقلابی است که همین شرکت کنندگان در این رویداد هستند و ۲۶ تیم در قالب ۱۱۴ نفر حضور پیدا کردند و دراین رزمگاه طی ۴۸ ساعت د راین رزمگاه به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۲ تیم حایز کسب تندیس جشنواره خواهند شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بخش مردمی جدیدی هم به این رویداد اضافه شد که  ۷۰۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است که  ۱۴ اثر آن شایسته تقدیر خواهند شد و  از این تعداد ۳ اثر به جشنواره کشوری در آذر ماه راه خواهند یافت.
 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب