پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:29:10 - چهارشنبه 2 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خدمت ۳میلیاردی گروه های جهادی به شهروندان رابری
سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی گفت: در مجموع ۲۶اردوی جهادی مبلغی بالغ بر ۳میلیارد ریال تاکنون هزینه شده که اگر خدمات سازندگی رایگان را در نظر بگیریم ۳/۵ میلیارد ریال تاکنون در شهرستان هزینه شده است‌.

به گزارش صبح رابر ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در حاشیه برگزاری اردوی جهادی گفت: امروز به مناسبت هفته بسیج شاهدبرگزاری بیست و ششمین اردوی جهادی فرهنگی و سازندگی در روستای سرغشک با همکاری ادارات شهرستان رابر در قالب هفت تیم جهادی به ارائه خدمات در زمینه فرهنگی، سازندگی، کشاورزی و جامعه پزشکی پرداختند.

وی ادامه داد: گروه بسیجی فرهنگی در مدرسه حضور پیدا کرده و به ارائه خدمات فرهنگی پرداختند، گروه جهادی سازندگی در حال ساخت دو منزل مسکونی محروم در همین روستا و روستای مجاور این روستا هستند، گروه بسیجی جامعه کشاورزی در حال واکسیناسیون و همچنین آموزش کشاورزان هستند.

خواجه حسنی در ادامه گفت: گروه بسیجی جامعه پزشکی به ارائه خدمات درمانی به مردم محروم این منطقه و ارائه دارویی رایگان در دستور کار قرار داریم و به تعدادی از محرومین روستا که از قبل شناسایی شده بسته معیشتی هم توزیع شد.

وی هدف از برگزاری اردوی جهادی را ایجاد فضای معنوی با هدف محرومیت زدایی دانست و افزود: در مجموع ۲۶اردوی جهادی مبلغی بالغ بر ۳میلیارد ریال تاکنون هزینه شده که اگر خدمات سازندگی رایگان را در نظر بگیریم ۳/۵ میلیارد ریال تاکنون در شهرستان هزینه شده است‌.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب