پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:29:20 - یکشنبه 26 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کامنت های جاهلانه!
در بسته گلدون وبلاگی شماره ۲۶ میخوانیم: میلیاردها دلار هزینه برای از بین بردن فرهنگ عاشورا/میر حسین،بی مخ تر از شعبان بی مخ!/ آمریکا متجاوزی ذلیل شده، فرانسه ترسویی پاسبان/آسیب انتخاب همسر از طریق رابطه!/ حدیثی شگرف در مورد ادای امانت/صداهایی در سرزمین کربلا/ عاشورای ۸۸ را فراموش نکردیم/ مرگ بیش از تصور نزدیک توست/ […]

در بسته گلدون وبلاگی شماره ۲۶ میخوانیم: میلیاردها دلار هزینه برای از بین بردن فرهنگ عاشورا/میر حسین،بی مخ تر از شعبان بی مخ!/ آمریکا متجاوزی ذلیل شده، فرانسه ترسویی پاسبان/آسیب انتخاب همسر از طریق رابطه!/ حدیثی شگرف در مورد ادای امانت/صداهایی در سرزمین کربلا/ عاشورای ۸۸ را فراموش نکردیم/ مرگ بیش از تصور نزدیک توست/ کامنت های جاهلانه

به گزارش”صبح رابر”سایت حرف تو  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت ” ارسال مطلب” سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

——————————————————————————————————–

*آمریکا متجاوزی ذلیل شده، فرانسه ترسویی پاسبان

وبگاه “سیاست روز” نوشت:

آمریکا به خاطر خوی استکباری و خود برتر بینی اش ذاتا کشوری متجاوز، دیکتاتور، جنایتکار و چپاولگر است و زمانی که یک دیکتاتور و متجاوز در سراشیبی شکست قرار بگیرد و از مذاکره سخن بگوید، جنایتکار و متجاوزی ذلیل شده است، و در حالی که نیات و مقاصد شومش برای همه روشن شده است چاره ای جز اینکه دولتش را یک دولت مردمی نشان بدهد ندارد، سران کاخ سفید اینک مجبور هستند به خاطر شکست های پی دی پی شان در سوریه، از مذاکره در ژنو دو سخن بگویند تا بتوانند در این فرصت راه مفری برای خود بیابند و مترصد فرصتی هستند تا خود را از مهلکه در سوریه برهانند.

ادامه مطلب

***********************************************

*آسیب انتخاب همسر از طریق رابطه!

 

رابطه,رابطه دختر و پسر
وبگاه “رهروان ولایت نوشت:

پسری ۲۵ ساله هستم، با دختری۲۳ ساله رابطه داشتم و قصد ازدواج با هم را داشتیم. زمان تحقیق که پرس‌وجو کردم، متّوجه شدم؛ بعضی از اعضای این خانواده اعتیاد دارند. از این‌رو با مخالفت شدیدخانواده خودم روبرو شدم.
در مورد خانواده آن‌ها این را هم اضافه کنم که از جهت مالی بسیار ضعیف هستند و همچنین آن‌ها در روستا و ما در شهر زندگی می‌کنیم، ولی برای من این مسائل مهم نبود و نیست.
چون‌ که من عاشقش بودم، ازآنجایی که می‌ترسیدم نتوانم او را با این وضعیت خانواده‌ام خوشبخت کنم، گریه‌کنان با او درمیان گذاشتم و او باگریه‌زاری بیشتری از من خواست حتی اگر تمام خانواده‌ با ازدواجمان مخالفت کردند، ما با هم ازدواج کنیم. او می‌گفت؛ مهم نظر توست و می‌خواهم با تو ازدواج کنم.

ادامه مطلب

************************************************

*حدیثی شگرف در مورد ادای امانت

 

وبلاگ “نقاش فقیر” نوشت:

ادامه مطلب

**********************************************

 

* عاشورای ۸۸ را فراموش نکردیم

وبلاگ” خاکستر سبز “نوشت:

پیشخوان : ما عاشورای ۸۸ را فراموش نکردیم ؛ فراموش نکردیم روزی را که دیگر بهانه نه احمدی نژاد بود نه جمهوری اسلامی که لجنی ها آن را جمهوری ایرانی میخواستند . روزی که انقلابیون دیروز و  شیفتگان غرب امروز نقاب از رخ کشیدند و اصل خود را رو کردند ؛

در عمل نشان دادند چرا میگفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه که خاک بر دهانتان باد .

«یاحسین، یا میرحسین»

ناخودآگاه لبخندی روی لبم مینشست از این تعبیر دقیق و زیبا! فکر کردم که چه نکته ی ظریفی را گوشزد می کنند. یا «حسین» (ع) و یا «میرحسین» موسوی. یعنی انگار این دو با هم جمع نمی شوند. توضیح نمی دهم، شاید هم توضیح نمی خواهد یا من توضیحی ندارم.

در هر صورت نمی دانم چقدر این تعبیرم درست است. امیدوارم خیلی نباشد..

شهید سید مرتضی آوینی گفت: بر هر کس که ادعای شیعه بودن دارد او را جبراً از گذرگاه کربلا و عاشورا عبور می‌دهند همه ما نیز کربلایی داریم که جبراً‌ از این مسیر عبور داده خواهیم شد..

ادامه مطلب

*********************************************

*مرگ بیش از  تصور نزدیک توست

وبلاگ“آرمان خواهی“نوشت:

این روزها بیش از گذشته واقعیت رازگونه «مرگ» را چشیدم. وقتی یک دوست نزدیکت را از دست می‌دهی بیشتر از همیشه می‌فهمی که «کل نفس ذائقه الموت» و تو نیز شامل این کل می‌شوی!

طلبه تیزهوش و نخبه، رضا داودی که نمونه یک آدم مؤدب و معنوی بود به یکباره از میان ما رفت و ما را در شوک فقدان خودش فرود برد. ولی رفتن «بغته» او برای من درس‌های فراوانی بر جای گذاشت … این که مرگ بیش از آنکه تصور کنی نزدیک توست و این که باور آن با شعار و حرف میسور نمی‌شود. خانواده‌اش هم درسی دیگر بودند برای من و همه! اعتمادشان به خدا و آرامشی که در مقابل قضای الهی داشتند چیزی بود که من فکر می‌کردم از دوره جنگ به این طرف دیگر پیدا نمی‌شود ولی دیدم هنوز هم آدمهای اینگونه پیدا می‌شوند که چنین تسلیم درگاه او باشند و باور قلبی داشته باشند به «انا لله و انا الیه راجعون».

ادامه مطلب

*********************************************

*کامنت های جاهلانه

وبلاگ”ان ربک لبالمرصاد“نوشت:

شخص الف می گوید: آب در ۹۰ درجه به جوش می آید

شخص ب می گوید: اشتباه می کنید ، در ۱۰۰ درجه به جوش می آید، می توانید با دماسنج امتحان کنید یا از افراد متخصص بپرسید.

اکنون چند برخورد غلط با این موضوع:

شخص د: آقای ب ، مزخرف نگو!

شخص ج : آقای ب ، فلان جا یادت هست خودت فلان چیز می گفتی؟!

شخص ی : جمع کنید این بساط را!

شخص س : آقای ب ، حالا شما برای ما شیمیدان شدید؟

ادامه مطلب

**********************************************

*میلیاردها دلار هزینه برای از بین بردن فرهنگ عاشورا

http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/media/image/170_18861.jpg

وبلاگ”ولایت فقیه و حکومت اسلامی“نوشت:

انقلاب اسلامی ایران که به پیروزی رسید انگار آب سردی بر پیکر استکبار ریخته شد. دست‌پاچه و سراسیمه به‌دنبال علت وقوع این حادثه بودند و اینکه بفهمند از کجا ضربه خورده‌اند. «سال ۱۹۸۳ میلادی کنفرانسی با حضور مشترک مقاماتِ بلند پایه‌ی سازمان جاسوسی آمریکا CIA و سازمان جاسوسی انگلیس MI6 برگزار شد و نتیجه گرفتند که انقلاب اسلامی ایران، فقط نتیجه‌ی سیاست‌های غلط شاه نبود؛ بلکه واقعیت‌های دیگری نیز مطرح است. حاضرین در جلسه به این نکته‌ی مشترک رسیدند که شهادت امام حسین(علیه‌السلام) و عزاداری پرشور شیعیان، با وجود گذشت ۱۴۰۰ سال از آن حادثه، یکی از عومل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی یک حکومت شیعی در ایران است. خروجی این نشست این بود که برای مطالعه‌ی اسلامِ شیعی، یک مرکز مستقلی تاسیس شود و در همان گام نخست، چهل میلیون دلار به آن اختصاص یافت.»۱

ادامه مطلب

********************************************

*میر حسین،بی مخ تر از شعبان بی مخ!
وبلاگ”عقل کل“نوشت:

از رسول خدا(ص) نقل شده است که فرمودند: موسی بن عمران از پروردگارش درخواست کرد و گفت: «پروردگارا برادرم هارون از دنیا رفت پس او را ببخشای.» خداوند به او وحی کرد: «ای موسی! اگر از من بخواهی که گناه اولین و آخرین را بیامرزم اجابتت می کنم مگر قاتل حسین بن علی بن ابیطالب(ع) که از قاتلش انتقام می گیرم.»

خداوند ارحم الراحمین است اما با همه ی بخشندگی و رافتش ، اسم اباعبدالله الحسین (ع) که به میان می آید استثناء قائل می شود و حتی اگر از همه بگذرد از قاتل سید الشهدا (ع) نخواهد گذشت. امام حسین علیه السلام دردانه عالم وجود است و نه تنها جنس غمش بلکه همه چیزش فرق دارد. فرق و استثنایی که دایره ثواب و عقاب را با هم در برمی گیرد .

دستگاه امام حسین علیه السلام از چنان عظمتی برخوردار است که کوچکترین خدمتی هر چند ناچیز که در راستای آن انجام گیرد مورد پاداش واقع می شود و چه بسا شنیده ایم حکایت کسانی را که فقط به خاطر یک احترام یا همراهی با زائر یا عزادار اباعبدالله الحسین (ع) مورد لطف ویژه الهی قرار گرفته اند و در مقابل، کوچکترین بی احترامی یا اسائه ادب به زائر یا عزادار یا حتی کسی که به طور اتفاقی پایش به مجلس آن حضرت باز شده باشد مورد توبیخ ائمه علیهم السلام قرار می گیرد که نمونه اش را در قضیه رسول ترک به خاطر داریم.

ادامه مطلب

*******************************************

 

*صداهایی در سرزمین کربلا

 

 

وبلاگ”سرباز امام خامنه ای” نوشت:
قرار ناگذاشته ی میان تو و حسین این است که تو در خیام از سجاد و زنها و بچه ها حراست کنی، و او با رمزی، رجزی، ترنم شعری، آوای دعایی و فریاد لا حولی، سلامتی اش را پیوسته با تو در میان بگذارد.

و این رمز را چه خوش با رجز آغاز کرده است. و تو احساس می کنی که این نه رجز که ضربان قلب توست و آرزو می کنی که تا قیام قیامت، این صدا در گوش آسمان و زمین طنین انداز بیندازد.

سجاد و همه اهل خیام نیز به این صدا دلخوشند ، احساس می کنند که ضربان قلب هستی هنوز مستدام است و زندگی هنوز در رگهای عالم جریان دارد.

ادامه مطلب

******************************************

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب