پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:41:36 - پنجشنبه 15 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زینب سلیمانی: افتخار می‌کنم فرزند یک روستازاده هستم
زینب سلیمانی گفت: افتخار می‌کنم فرزند یک روستازاده هستم و در کنار شما زندگی کردم، این مراسم بعد از مراسم حضرت آقا برای من پربرکت‌ترین مراسم است.

به گزارش صبح رابر؛ زینب سلیمانی فرزند شهید بزرگوار حاج‌قاسم سلیمانی سیدالشهدا جبهه مقاومت در گردهمایی امروز ایل سلیمانی در روستای قنات ملک شهرستان رابر زادگاه سیدالشهدا مقاومت، حاج‌قاسم سلیمانی که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: از برگزاری این مجلس نورانی و سرشار از محبت تشکر می‌کنم.

 وی با بیان اینکه از طرف خودم و خانواده خدمت شما عرض می‌کنم که شهید سلیمانی، شهید عزیز ما، همشهری خود شما است و از دل این روستای پربرکت به مقام والای شهادت رسیده است، افزود: افتخار می‌کنم فرزند یک روستازاده هستم و در کنار شما زندگی کردم.

 زینب سلیمانی با اشاره به اینکه محبت و عشق شما را به شهید عزیزمان فراموش نکردم، افزود: اینکه امروز همه شما جمع شدید و برای پاسداشت نام و یاد برادر خودتان مراسمی برگزار کردید برای من کمترین بعد از مراسم حضرت آقا، پربرکت‌ترین مراسم است؛ چون خودم را از شما می‌دانم.

 وی، با قدردانی از همه بزرگوارانی که در مجلس حضور دارند، گفت: قدر این مجلس و شما مردم را ما باید بدانیم، شما که با این عشق و علاقه خودتان به شهید سلیمانی، مسیر و راه ایشان را می‌دهید و حقیقت وجودی این شهید را به دنیا مخابره می‌کنید.

 دختر سپهدحاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: خوشحالم که امروز این قسمت نصیبم شد و در کنار شما عزیزان حاضر شدم.

فیلم

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب