پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:32:16 - چهارشنبه 28 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محور بندر هنزا بسته است/ تمامی جاده های روستایی رابر بازگشایی شده است
فرماندار رابر از بازگشایی تمامی راه‌های روستایی رابر خبر داد و گفت: در حال حاضر محور بندر هنزا بسته است که بازگشایی این محور در دستور کار است.

حسین آقاملایی در گفتگو با خبرنگار صبح رابر در خصوص وضعیت بازگشایی جاده های روستایی شهرستان رابر گفت: جاده روستای لنگر باز است، از صبح امروز جاده روستاهای اسکر، سیه بنوئیه، گنجان ،ننیز، گلینوئیه، ننیز سفلی، تذرج، ننوک، ده دیوان، دارنجان و روستاهای بالادست سرمشک، کوه سفید،گورسارئیه بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: خیابان ها و کوچه های شهر را شهرداری تیغ زده و روستاهای کبیر، داس آباد، بی زنوئیه تیغ زنی شده که تقریباً همه جاده ها بازگشایی شده است.


آقاملایی گفت: در حال حاضر بندر هنزا بسته است که در دستور کار است.


وی، با بیان اینکه برف شب گذشته رابر، بی آزار بود و خسارت آنچنانی نداشت، افزود: اختلال شبکه برق در روستای سیه بنوییه پیش آمد که رئیس و پرسنل اداره برق از شب گذشته کار کردند و مشکل برق آن منطقه برطرف شده است.

فرماندار رابر از خسارت جزئی به شبکه برق شهرستان خبر داد و افزود:چند نقطه برق منطقه تک فاز شده که در حال پیگیری برای رفع مشکل هستند.


وی، خاطر نشان کرد: درچند منطقه حرکت تیرهای برق باعث اختلال سیم‌های برق فشار قوی و ضعیف شده بود که در حال پیگیری و رفع مشکل هستند.


انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب