پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:35:14 - چهارشنبه 12 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیین نواختن زنگ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در رابر
آیین نواختن زنگ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز ۱۲ بهمن‌ماه با حضور مسئولان در مدرسه دخترانه رضوان رابر برگزار شد.

به گزارش صبح رابر؛ آیین نواختن زنگ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز ۱۲ بهمن‌ماه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرماندهی انتظامی، مدیر اداره آموزش وپرورش و جمعی از مسئولان و معلمان در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی رضوان رابر نواخته شد.

امام جمعه رابر در این آیین با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: تحریف و کتمان دو راهبرد دشمنان نظام است، بنابراین وظیفه داریم برای مقابله و خنثی کردن این راهبرد دشمن، با ذکر ایام الله و جهاد تبیین از انحراف اذهان عمومی جلوگیری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی، با اشاره به آیه «وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ»، افزود: هر حادثه الهی که به دست مردم رقم می‌خورد ایام الله نام دارد.

وی اظهار کرد: ورود امام راحل به میهن اسلامی، استقبال بی نظیر مردم از امام(ره) و ساقط کردن رژیم شاهنشاهی و انتخابات به دست مردم ایام الله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه بهار جهاد تبیین ایام الله دهه مبارک فجر است، گفت: ایام‌الله دهه فجر بزرگترین فرصت برای جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون این انقلاب و آرمان های انقلاب هستیم، افزود: باید قدر نعمت های ارزشمند انقلاب و ولایت را بدانیم و شکرگزاری انقلاب باشیم و در راه انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنیم و از دستورات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم.

مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان رابر در آغاز این مراسم ضمن تبریک میلاد پر نور و برکت امام محمد تقی علیه‌السلام و تبریک فرا رسیدن ۱۲ بهمن و ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب، از حضور پرشور تمامی مسئولین ادارات شهرستان، تلاش های مجدانه مدیر و عوامل اجرایی دبیرستان نمونه دولتی رضوان که برای برپایی آیین نواختن زنگ انقلاب داشتند؛ قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان رابر در ادامه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب افزود: ۱۲ بهمن روز پیروزی دین بر بی دینی و غلبه امت خدا بر طاغوت زمان به رهبر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که پس از سال‌ها تبعید در کشورهای ترکیه، عراق و فرانسه درخت تناور انقلاب اسلامی با مبارزات مقتدرانه مردم و جانفدایی شهیدان راه استقلال و آزادی به بار نشست.

وی، با بیان اینکه ۱۲ بهمن انقلاب ما در تبعیت از امر قرآن کریم صورت پذیرفت گفت: رژیم طاغوت پهلوی که مروج فساد، فحشا، منکرات و رذایل اخلاقی بود و انسان را از بندگی خداوند دور می‌کرد با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) نابود شد و حکومت  اسلامی با پشتوانه مردم شکل گرفت.

فرماندار رابر تأکید کرد: بایستی شکرگزاری خداوند بی همتا از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باشیم و تا پای جان مراقبت و محافظت کنیم.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب