پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:40:49 - جمعه 26 اسفند 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیمان‌های بین المللی دولت سیزدهم ایران را به قدرت برتر بدل کرد
امام جمعه موقت رابرگفت: ایران از لحاظ دفاعی جایگاه بی نظیری دارد و پیمان های بین المللی دولت سیزدهم ایران قدرت برتر و دست برتر در این مذاکرات است.


به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی در آخرین خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه سال ۱۴۰۱ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی پیشاپیش با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن و معنویت و با اشاره به آیه ۳۵سوره نور و تقارن این دو بهار گفت: از لحاظ آیات و روایات هم فصل بهار و ماه مبارک رمضان مکتب توحید و معرفت است، بنابراین از فیوضات این دو بهار بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه بهترین آرزو و دعای ابتدای تحویل سال در دعای ماه مبارک رمضان بیان شده، افزود: سوم فروردین اولین روز ماه مبارک رمضان است، بنابراین مردم و مسئولین نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند که حرمت ماه رمضان شکسته نشود و امسال شهر ما روزه دار است.

امام جمعه موقت رابر با اشاره به توافق بین ایران و عربستان در هفته گذشته با وساطت چینی ها عنوان کرد: ضلع اول ایران عزیز است مسئولین وقتی پای توافق نشستند ایران دست برتر بود اتفاقات و اغتشاشات تمام جبهه استکبار یک فضای مجازی سنگینی علیه کشور ما راه انداختند و نتوانستند به اهداف شوم سیاسی خود برسند.
وی ادامه داد: ایران از لحاظ دفاعی جایگاه بی نظیری دارد و پیمان های بین المللی دولت سیزدهم ایران قدرت برتر و دست برتر در این مذاکرات می‌باشد، هزینه سرسام آور حکومت عربستان و شکست ائتلاف عربستان و همچنین چین برای به چالش کشانده سیطره آمریکا پای توافق نشستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی اظهار کرد: هر سه کشور نیاز به این توافق داشتند هر کدام دنبال منافع خودشان پای توافق آمدند، این توافق مهم برای نظام پیروزی سیاسی برای دولت است.

وی با بیان اینکه امروز قدرت حرف اول را می زند افزود: اگر تجهیزات نظامی نباشد دیپلمات ما هم نمی‌توانند کاری انجام دهند تجهیزات نظامی این توافق به نتیجه رسید.

امام جمعه موقت رابر گفت: در تحلیل رویداد نباید بزرگ نمایی و ذوق زدگی خرج داد، عربستان سعودی باید راستی آزمایی شود بیشترین خسارت و زیان را آمریکایی‌ها و اسرائیل‌ها و براندازهای داخلی و خارجی دیدند و پوزه همه آنها به خاک مالید شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب