پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:31:43 - چهارشنبه 6 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گرگ، گرگ است، حتی اگر به او لبخند بزنیم!
در گلدون وبلاگی امروز میخوانیم: گزینه های روی میز/ چگونه با بدحجاب‌ها برخورد کنیم؟/ از کی دوستی های خیابونی بیشتر شد؟/ به روحتون چلو کباب بدید!/ علی مطهری خوابیده یا خود را به خواب زده است؟/ نخستین اظهارات پدر شهید احمدی‌ روشن بعد از توافقنامه ژنو + صوت/ دو طرف متعهد شدند که متوقف شوند/ […]

در گلدون وبلاگی امروز میخوانیم: گزینه های روی میز/ چگونه با بدحجاب‌ها برخورد کنیم؟/ از کی دوستی های خیابونی بیشتر شد؟/ به روحتون چلو کباب بدید!/ علی مطهری خوابیده یا خود را به خواب زده است؟/ نخستین اظهارات پدر شهید احمدی‌ روشن بعد از توافقنامه ژنو + صوت/ دو طرف متعهد شدند که متوقف شوند/ همیشه حق با آمریکاست!!!/ شکلاتی بدون زر ورق، هدیه دولت دزد آمریکا

به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از  سایت حرف تو  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت ” ارسال مطلب” سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

———————————————————————————-

گزینه های روی میز

وبلاگ”انعکاس“نوشت:

طبق شنیده ها و خبرها و گزارش دادنها ،بالاخره ۱+۵ در مقابل مقاومت ملت ایران و تدابیر هوشمندانه و به موقع مقام معظم رهبری و تیم مذاکره کننده و…..کوتاه امده و ظاهرا غربی ها قصد دارند با ایران از در گفتگو درایند، خوب الحمدلله ،اما همچنان به قول اوبامای خودمان( به من حق میدهید که دیگه صمیمی تر با ایشان صحبت کنم؟؟). همچنان باید گزینه های زیر روی میز افکار عمومی ما باشد:

گزینه اول: مصرف گرایی و اسراف ،لذت جویی و رفاه زدگی و تجمل گرایی ،چرا باید بخش اعظم کشور ما را ببلعد و ما را جبهه جنگ اقتصادی دچار مشکل نماید ؟ایا تحریمها به ما این را اموخت و میاموزد که باید فکری ببرای فرهنگ غلط مصرف مان بکنیم؟؟

ادامه مطلب

*******************************************

چالش بزرگ

آمریکا و اسرائیل

وبلاگ”حدیث منتظران قائم“نوشت:

فوکویاما (در سال ۱۳۶۴ ) ” این ها فاو را تسخیر کرده‌اند ، می‌روند کربلا را هم بگیرند، این‌جا (قدس) را هم قطعا می‌گیرند.”

به نظر شما آیا می توان به طور مثال در یک بازی شطرنج افق نگاه و فوکوس در زاویه منحصر فردی را در یک منطقه ای خاص مانند محل اولیه قرار گفتن مهره های بازی ، فیکس نمود ؟
اگر پاسخ تان مثبت باشد که به نظر در یک نگاه منطقی هم اینچنین است ، پس نمی توان برای تحلیل یک واقعیت و حادثه ، فقط  به اصطلاح حواشی محدود به دیوارهای شهر را نگریست و در مولفه های ارائه نظر گنجاند .
نگاه های به نظر واقع بینانه گاه آنقدر سنگین می شوند که خود ِ تحلیل گر را به اعماق نظریات خودساخته وبدون اساس می کشاند . هیچ گاه نمی توان بدون در نظر گفتن تمامی مولفه های متصل در قالب رشته های بهم پیوسته را در یک میدان بازی که نه ، میدان مبارزه ، دست به حتی کوچکترین خودنمایی رسانه ای زد .
این روزها این جملات و کلمات را زیاد می شنوید : بده وبستانهای سیاسی ، سیاست برد برد ، چه دادیم و چه گرفتیم و … . تمامی این جملات برای نشان دادن حس ِ درونی مان از واقعیت های موجود در دنیای حقیقی در خصوص اتفاقاتی حقیقی مانند مخاصمه بی منطق و ناشیانه غرب به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است .

ادامه مطلب

*******************************************

چگونه با بدحجاب‌ها برخورد کنیم؟

وبگاه “حریم آسمانی” نوشت:

تا الان حتما با بد حجاب های زیادی برخورد کردید … شاید هم دوست داشتید لااقل  در حد چند کلمه با آن ها گفتگو کنید  شاید بتوانید مشکلشان را برطرف کنید

اما همیشه فکر  واکنش تند آن ها به حرف های شما… شما را وادار به عقب نشینی کرد

در این مقاله سعی داریم بهترین روش را برای برخورد با بدحجابها به شما معرفی کنیم:

۱. ارائه الگوی مناسب
نمونه های تاریخی از زنان می تواند روش مناسبی برای بد حجابی باشد. سیره و منش زندگی، روابط اجتماعی و… آنان، باعث جذب افراد به پوشش و حجاب صحیح می باشد. زنان که در عرصه اجتماع حضور داشته اند، حضور اجتماعی آنان مانعی از حجاب و پوشش اسلامی نشده است.بلکه سبب پیشرفت چشمگیر آنان در عرصه کار و تلاش مضاعف شده است. از زنان نمونه تاریخ اسلام؛ حضرت خدیجه همسر پیامبر، حضرت زهرا، حضرت زینب سلام الله علیهم؛ تا زنان مسلمان در سراسر دنیا.

ادامه مطلب

******************************************

از کی دوستی های خیابونی بیشتر شد؟

وبلاگ “دهکده ی حجاب” نوشت:

می دونی از کی بی احترامی ها شروع شد؟

می دونی از کی بی حجابی ها شروع شد؟

می دونی از کی پسر دیگه به حرف پدرش گوش نکرد؟

می دونی از کی دختر تو روی مادرش ایستاد؟

می دونی از کی تعداد نماز گزاران مسجد کم شد؟

می دونی از کی مانتو ها کوتاه و کوتاه تر شد؟

می دونی از کی دوستی های خیابونی بیشتر شد؟

ادامه مطلب

*******************************************

به روحتون چلو کباب بدید!

وبلاگ”به نام آفریننده مهربانی ها” نوشت:

بنده خدایی میگفت من خدا رو قبول دارم، مسلمونم هستما، به اهل بیت علیهم السلام هم ارادت دارم به شدت! فقط یکی به من بگه چرا باید نماز بخونم؟!) تو جواب این رفیقمون چی میتونیم بگیم؟ اصلا مگه میشه حسینی بود ولی موحد نبود؟ مگه میشه حسین حسین بگی ولی بدون روح باشی؟ اِ… اِ… اِ… یعنی چی؟ یعنی هر کس نماز نخونه روح نداره!؟ خوب آره! یا روح نداره یا روحش مرده! حالا گوش کن تا جونم برات بگه……..

ادامه مطلب

*******************************************

علی مطهری خوابیده یا خود را به خواب زده است؟

وبلاگ”حسینیه کاخ سفید” نوشت:

اظهارات انقلابی آیت الله جنتی در روز جمعه اگر چه مورد استقبال توده های مردم قرار گرفت، اما در مقابل، رسانه های ضد انقلاب و برخی از رسانه های داخلی تلاش کردند تا با تکرار ادعاهای نخ نما شده و تکراری خود طی سال های گذشته، جای متهم و شاکی در سال ۸۸ را تغییر دهند. علی مطهری که معمولاً با اظهارات شاذ و غیر منطقی خود خوراک رسانه های بیگانه را به خوبی تامین می کند، بلافاصله با انتشار نامه ای خطاب به دبیر شورای نگهبان سعی کرد تا در مقام پاسخگویی به سخنان آیت الله جنتی و توجیه اقدامات براندازانه موسوی و کروبی برآید.

ادامه مطلب

*******************************************

نخستین اظهارات پدر شهید احمدی‌ روشن بعد از توافقنامه ژنو + صوت

 وبلاگ دانشجوی فکرینولوژی

وبلاگ”دانشجوی فکرینولوژی!“نوشت:

رییس جمهور بعد از توافق دیروز نشست خبری داشتند، و در انتهای این نشست خبری گفتند که ‌«ما این توافق را مرهون خانواده شهدا و بخصوص شهدای هسته ای هستیم که نه تنها با تلاش و زحمت و کوشش خودشان، که با نثار خون خود؛ باعث شدند تا این فناوری به کمال خود برسد.»

 تعدادی از خانواده های شهدای هسته ای در این مراسم حضور داشتند؛ مثل خانواده شهید دکتر رضایی نژاد ـ به همراه آرمیتا ـ و تقدیر و تشکری از آنها شد ولی خبری که در رسانه ها بازتاب ویژه ای داشت این بود که؛ خانواده شهید احمدی روشن در این مراسم حضور نداشتند، پدر شهید احمدی روشن در پاسخ به این سوال که: «آیا از شما دعوت نشده بود؟ یا اگر دعوت شده بود، دلیل عدم حضور شما چه بود؟» ابراز داشت: «دیروز (۳ آذر) برنامه ای در همدان داشتیم و بنده نرسیدم که در این جلسه شرکت داشته باشم. لذا خانواده ام هم به تأسی از من، که باید اجازه می گرفتند و در این مراسم شرکت میکردند، در این مراسم شرکت نداشتند.»

ادامه مطلب

*****************************************

دو طرف متعهد شدند که متوقف شوند

وبلاگدانشطلبنوشت:

اوباما چند سال حرف از «تغییر» زد اما در ایران بدون اصرار بیش از حد بر شعار، ظرف سه ماه تغییرات مهمی در سیاست خارجی اتفاق افتاد. این تفاوت در عمل نشان می‌دهد که دمکراسی در ایران مزایایی (مثل سرعت و قابلیت نوسان) دارد که آمریکا فاقد آن است. شبیه این تغییرِ یکباره پیش‌تر با آمدن احمدی‌نژاد نیز تجربه شده بود. در مقابل، سیاست خارجی آمریکا بسیار محافظه کار و بسته عمل می‌کند. علیرغم شعارهای فراوان وضعیت منطقه در دوره بوش و اوباما تفاوت چشمگیری نکرد، و وضعیت ایران به دلیل تحریم‌ها سخت‌تر هم شد.

توافقنامه ژنو صرف نظر از اختلاف نظرها نتایج مشخصی دارد. دو طرف متعهد شدند در مسائل مورد اختلاف متوقف شوند؛ ایران پیشرفت هسته ای را متوقف و آن را رو به کاهش می‌برد، تا غرب هم پیشرفت تحریم‌ها را متوقف و قسمتی از آن‌ها را لغو کند. همانطور که عنوان شده توافقنامه یک «برنامه عمل» است و با فضاسازی‌های رسانه‌ای، که بیشتر هم مصرف داخلی دارند، مفاد آن تغییری نمی‌کند. تا شش ماه دیگر معلوم خواهد شد که دستاورد کاهش تحریم‌ها روی اقتصاد ایران چقدر بوده و آیا ارزش عقب گرد هسته‌ای را داشته است یا خیر؟

ادامه مطلب

******************************************

دم خروس یا قسم حضرت عباس(ع)؟

وبلاگ”فاستقم کما امرت” نوشت:

۱) عزت چیست؟احترام چیست؟

آیا اینها مذاکره میخواهند؟ آیا میتوان روی آنها قیمتی گذاشت؟

تصور کنید کاری را که همه انجام می دهند،شما نبایست انجام دهید، کاری را که همه مجاز به انجام آن هستند.

آیا شما کوتاه می آیید یا بر موضع خود پافشاری میکنید؟ما همه در اراده آزاد هستیم.با توانایی تعیین سرنوشت خودمان…راده آزاد در وجود همه ما است، در ذات ماست. این ماهیت مطالبات دسته جمعی ما ایرانیان در قرن اخیر بوده است. ما پی در پی دست در دست هم نهاده ایم تا در برابر استبداد بایستیم. و برای آزادی در اراده، احترام مطالبه کنیم. ایرانی ها تفاوتی با دیگر مردم این کره خاکی ندارند. ما نیز خواهان احترام به عزت خویش هستیم. برای ما ایرانی ها انرژی هسته ای پیوستن به یک باشگاه ویژه نیست و یا ایجاد تهدید برای دیگران. انرژی هسته ای یک جهش است. حرکتی به سوی تعیین سرنوشت خویش به جای اینکه اجازه دهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند. برای ما انرژی هسته ای به معنای تامین آینده فرزندان مان است.برای ایجاد تنوع در اقتصادمان. به جهت جلوگیری از هدر رفتن نفت مان و پیرامون تولید انرژی پاک. این حرکتی ست رو به جلو برای ملت ایران همانند دیگران در یک عرصه نوین که با صلح، پیشرفت و کامیابی تعریف شده است.

ادامه مطلب

******************************************

همیشه حق با آمریکاست!!!

وبلاگ”ولایت فقیه و حکومت اسلامینوشت:

این روزها که از گوشه و کنار گاهی ندایی بلند می‌شود که برخاسته از فراموشی نه تاریخ هزار ساله، یا سد۱ ساله، که تاریخ سی ساله انقلاب اسلامی است و از ما میخواهد که به آمریکا بدبین نباشیم، رخدادهایی هست که میتواند آمریکا را برای چندی، بازشناسی کند.

دولت آمریکا سرِ استکبار جهانی است. استکبار، ویژگی‌هایی دارد که به روشنی در دولت آمریکا گرد هم آمده است؛ یکی از این ویژگی‌ها این است که زیر بار حق نمی‌رود، مگر اینکه حق، برابر با خواسته‌اش باشد!

ادامه مطلب

******************************************

شکلاتی بدون زر ورق، هدیه دولت دزد آمریکا

وبلاگ”بازرگانی اسلامی” نوشت:

بالاخره تلاش های مذاکرات کننده ایرانی که همواره در برابر طرف مقابل لبخند بر لب داشتند به نهایت خود رسید و نتایج آن در قالب توافقنامه ژنو به امضای طرفین رسید. اجمالا باید گفت که دولت دزد آمریکا حتی تلاش نکرد در مقابل امتیازاتی که از طرف ایرانی می گیرد، زر ورقی به شکلات کوچکی که به ایران می دهد بکشد تا کمی دل طرف مقابل را خوش کند. نکته جالب این جاست که امتیازات اعطا شده به غرب در مقابل دریافت اندک پول های نفتی است که دزدان آمریکایی زمینه بلوکه شدن آنها را فراهم کرده اند. لذا باید هم طرف غربی غرق در شعف و شور باشد چرا که در مقابل درصد ناچیزی از دلارهای نفتی ایرانی دزدیده شده، امتیازات خوبی را گرفته است.

ادامه مطلب

******************************************

آنچه مرقوم داشته‌اید…

وبلاگ”انقلاب سوم“نوشت:

روز سوم آذرماه و پس از پایان مذاکرات هسته ای و مشخص شدن اقدامات توافقی طرفین که تحلیل ها و نظرات متفاوتی را در پی داشت٬ رییس جمهور در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب٬‌گزارشی مختصر از نتایج حاصله از مذاکرات و دستاورد های تیم مذاکره کننده ارائه داد. در این نامه آقای روحانی دستاوردهای تیم هسته ای را اینگونه شرح داده است:

– اثبات حقانیت ملت ایران در فعالیت‌های هسته‌ای در صحنه بین‌المللی

– اذعان قدرتهای جهانی به حقوق هسته‌ای و حق غنی‌سازی ملت ایران

– به رسمیت شناخته‌شدن حقوق هسته‌ای ایران و حراست از دستاوردهای هسته‌ای

– توقف روند تحریم‌های ظالمانه و آغاز فروپاشی سازمان تحریم

ادامه مطلب

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب