پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:07:07 - دوشنبه 11 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فریاد مقاومت باید از دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کرمان بلند شود
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که از کرمان، دانشگاه‌ها و حوزه‌های‌علمیه کرمان باید فریاد مقاومت بلند شود، اظهار کرد: باید قدرت ایران را در منطقه و جهان ببینیم و به برکت کارهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هیچ زمانی جبهه مقاومت و موضع به قدرتمندی امروز نبوده است.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین حاجی‌صادقی ظهر امروز در نشست بصیرتی و تبیینی استاد تراز انقلاب در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان این‌که سلیقه‌ای که روز شهادت شهید مطهری را به عنوان روز معلم قرار داد‌، سلیقه‌ای زیبا بود، گفت: یکی از ویژگی های شهید مطهری که بعد الگویی او را تقویت می‌کند، جامعیت شهید است که هم خودش بیان کرد و هم عمل کرد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در فرهنگ دینی، انسان یک بعدی کامل نیست؛ انسان کامل اسلام، انسانی است که همه ارزش‌های انسانی در او رشد کرده است و یکی از عوامل سقوط افراد، تک بعدی شدن است.

 وی با بیان‌ این‌که ما امروز به کسانی که در هر وادی وارد می‌شوند و از بقیه ابعاد جا نمی‌مانند، نیاز داریم، ابراز کرد: شهید مطهری هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود، جامعیت شهید مطهری این است که وی در هر وادی وارد شد، بنابراین انسان کامل کسی است که در همه عرصه‌ها کامل باشد. 

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حاجی‌صادقی افزود: همه باور داریم حفظ هر انقلابی بدون هیچ انحرافی، از اصل انقلاب دشوارتر است، به این معنی که انقلابی ماندن از انقلابی شدن دشوارتر است؛ بسیاری از انقلاب‌های بشری و غیربشری را سراغ داریم که خوب شروع می‌شوند اما از ماهیت خود جدا می‌شوند و بنا به گفته قرآن کریم دچار ارتداد می‌شوند به این معنی که به قبل از خود برمی‌گردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، تولد جدید اسلام ناب به برکت دو عامل وجود ولایت و مردم بود؛ با فهم و استقامت مردم بسیاری از رجعت‌ها را پشت سر گذاشتیم. 

وی با اشاره به فتنه‌های گوناگون در مقاطع مختلف در ایران اسلامی گفت: دشمن دست از اقدامات خود برنداشته است و رجعت و خطر هنوز وجود دارد؛ ما اگر به هشدارهای رهبری در سخنرانی ۱۴ خرداد سال گذشته خوب گوش کرده بودیم مشکلات اغتشاشات را در آبان و آذر ماه سال گذشته نداشتیم.

 حجت‌الاسلام و‌المسلمین حاجی‌صادقی تصریح کرد: امروز با حمله‌های گسترده‌ای در عرصه تحریف، یاس‌آفرینی و هویت‌زدایی با انگیزه ارتجاع شکل می‌گیرد و بنابراین نخبگان و رهبران فکری جامعه در حوزه و دانشگاه رسالتشان این است که بتوانند در برابر این حمله و تهاجم که می‌‌خواهد ما را به گذشته برگرداند، اقدام کنند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که دشمن جنگ ترکیبی علیه ما راه انداخته و ما باید جهاد ترکیبی انجام دهیم، امروز عمده مسائل ما به دلیل حمله فکری دشمن است، حمله‌ای که استحاله فکر و اندیشه انقلاب را مد نظر دارد، خاطرنشان کرد: امروز اگر واقعا دانشگاه و حوزه‌علمیه احساس می‌کند در قبال گذشته، انقلاب و مردم مسئولیت دارد، باید سد عظیم مقابله با حمله‌ها ایجاد کنند و استاد بامنطق صحیح و مهربانانه برخورد کنند. 

 وی با تاکید بر این‌که از کرمان، دانشگاه‌ها و حوزه‌های‌علمیه کرمان باید فریاد مقاومت بلند شود، اظهار کرد: باید قدرت ایران را در منطقه و جهان ببینیم و به برکت کارهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هیچ زمانی جبهه مقاومت و موضع به قدرتمندی امروز نبوده است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب